Skocz do zawartości

Toxic3122

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Toxic3122

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. U mnie z tego co sam wywnioskowałem wszystko jest dobrze bo czy parametry inpa błędów nie ma sporadycznie pojawi się burning fire na 6 tym ale zadko wgl zostaje plus nie powoduje checka .. wszystko mam szczelne pokrywa separator itp problem typu cewki świece wiązka napewno nie moim zdaniem problem leży w momencie podgrzewania katów na zimnym i dokładnie wtedy występuje trzesawka na zimnym po całej nocy lub jedna szklanka poprostu schodzi z niej ciśnienie oleju i zawór nie domyka się dopóki się napompuje szklanka .. wiec pozostaje mi albo wykodowac podgrzewanie sond ( tu nie wiem kiedy wgl nosacz by miał czas i chęci na moja padlinę jeszcze nie pytałem ) a co do szklanki to zobaczę przy zmianie oleju czy płukanka 10 min do starego oleju przed zmiana na nowy coś da .. auto jeździ dobrze mam automat wiec nie mam problemów żadnych tylko irytuje ta delira na zimnym co rano .. Ew parownik od lpg ciągnie lewiznę i stad przekłamania na zimnym i przelewa go paliwem i stad się telepie chuj wie ..
  2. może poprostu vanos ma luzy i masz te stukanie ? przebieg itp możesz zawsze spojrzeć czy to nie idzie z pod okolic vanosa pokrywa na ucho wiesz ocb
  3. Witam szanowne grono z pod znaku bawarskiego kotleta 😉 Odgrzewajac temat kotleta opisze moja piękna amerykańska story, otwórz piwo usiądź wygodnie ,już cię inspiruje Mam ciekawostkę wsumie to nie jedną wiec tu zapytam gdyż nie ma chętnych którzy powiedzą o chuj chodzi … pacjent m54b30 automat z Putinem pod maska 1 temat - wyobraź sobie ze idziesz rano do swojego kebaba celem odbycia podróży , do pracy , do wyjebania 3 dachów na węźle konotopa , bądź po 100ke czystej - nie ważne , wsiadasz przekręcasz kluczyk na zapłon , cyk odpaliła z pierwszego chodzi chwile normalnie i nim zderzysz podrapać się po lewym jaju wrzucić D jak debil silnikiem zaczyna trząść jak wagonem kolejowym relacji Warszawa -Sopot / coś jak byś odpalił matiza na 2 cylindrach z 3 , życie silnik pracuje przez chwile w taki sposób po czym po chwili jak wskazówka temp silnika dygnie niczym pręt na widok młodej jędrnej mulaty idącej chodnikiem problem telepania silnika znika i już pracuje dobrze ( mniej więcej końcówka blue pola temp ) … pytanie o chuj chodzi ?? Lewe ciągnie na zimnym i stad te cyrki ? / co ciekawe palac go z gazu takowego problemu praktycznie nie czuć odma rurki pokrywa zaworów zmieniona uszczelki chuje muje ogarnięte ( jestem mechanikiem ale nie jackowskim ) i poprostu brakuje mi już do tej kurwy siły ipomyslow a wymieniać pół silnika nie będę po chuj ?, cewki itp są świeżynki świece tez fajki tez mną ciepłym zapala bez tych drgań zawsze … chętnie poczytam podpowiedzi Ew wiem ze wróżyć z fusów można po herbacie ale może to objaw typowego czegoś ? Nie wiem nie trzyma zawór ? Jebnieta szklanka ? Lpg się wbija w komorę i przy odpaleniu po ostygnięciu całkowitym nadmiar gazów robi taki show na zimnym ? Nie mam pomysłu … 2 ciekawostka/ problem raz odpala od dotknięcia bendix.- a zębatki rozrusznika i jest lux a czasami ma napady i nie pali za 1 tylko można się bawić 3/4 razy nim zapali ( tu ciekawostka jak dotknę lekko lgbt od gazu i odpalę to zapala za 1/Max 1.5 kręcenia czyli jest różnica i potem oczywiście trzesawka .. i tu już chuj głównie na zimnym taki problem ma na ciepłym nie występuje taki symptom .. myte przeplywka przepustnica krokowy błędów chuj nie ma wcale żadne check się nie świecą nie dzieje się kurwa nic wdl auta a jednak na zimnym się telepie i raz ma ochotę i pali zimna na dotyk a raz ja coś weźmie i huj będzie zabawa na zimnym żeby zapalił .. przebieg 3 ka z przodu polift za wszelkie cenne porady na co zwrócić uwagę stawiam duże piwo .. jestem petrolheadem ale na codzień robię amcary bmw nie 1 i nie ostanie w życiu ale w przypadku tej kurwy i stosu bzdur staje się bezradny ..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...