Skocz do zawartości

dodo

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana dodo w dniu 28 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają dodo punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dodo

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated
  • First Post

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Czy ktoś z Was miał taki przypadek że po odpaleniu silnika poziom oleju w IDrive jest dobry, ale po około 15 km spada do poziomu minimum. Wystarczy wyłączyć auto i znowu odpalić i znowu wskazuje że poziom oleju jest ok. I ponownie po przejechaniu około 15 poziom spada. Czujniki w tych silnikach są zawodne, czy może komputer po odpowiednim rozgrzaniu weryfikuje poziom oleju i mam o litr za mało?
  2. dodo

    Odma w N52B25

    Cześć. Czy można wyrzucić odmę z tego silnika jak w np. M54? Czy spełnia ona jeszcze inne cele i musi koniecznie zostać?
  3. Warto to sprawdzić bo powinno być około 12 kg/h. Najlepiej przy różnych obciążeniach odczytać wyniki.
  4. dodo

    Przepływomierz

    Siemka. Z tego co wiem do M54 i M52 była przepływka 5WK9 605, wyjątkiem jest M54B30 gdzie jest przepływka o większej średnicy i nr 5WK9 6132. Bierz tylko oryginał. Pozdrawiam.
  5. Cześć. Szczelność sprawdzałeś, bo lewe powietrze to zazwyczaj powód martwych sond. Elektrycznie działają? Czy grzeją grzałki? A przepływka ile na wolnych wskazuje kg/h?
  6. dodo

    Przepływomierz M54B30

    Zrobiłem rozeznanie i okazało się, że w B30 wiele rzeczy są troszkę inne. Np. kolektor jest niby troszkę większy, przepustnica ma większą średnicę tak samo jak przepływomierz. Dodatkowo rury dolotu powietrza również są większe i niby średnica wejścia obudowy filtra też. Od razu pobiegłem zobaczyć czy aby przypadkiem te wszystkie rzeczy nie mam od B22. Okazało się że rury mam od B30, kolektor ssący też, więc przepustnica pewnie też jest od B30. Pytanie się rodzi troszkę inne, czy ta większa średnica nie robi różnicy. Przepływkę sprawdzałem jedynie na wolnych. Według zagranicznych for (mam rozpiskę przepływu od jałowych aż do "buta") powinienem mieć na rozgrzanym około 12 -13 kg/h, a mam 14-15 a czasami i 16. Prawdopodobnie będę miał przepływkę w dobrej cenie w najbliższym czasie, to wtedy będzie wiadomo czy to ma znaczenie.
  7. dodo

    Przepływomierz M54B30

    Na początku chciałbym przywitać wszystkich Nosaczy. Cieszę się, że jestem w tym gronie i jak Wy próbuję samemu ogarniać moje auto. Stosunkowo niedawno zakupiłem E39 po swapie ( był tam M54B22 a teraz jest M54B30 ). Mam niestety podpiętą przepływkę od 2.2 z końcowką 605. Zauważyłem, że w 3.0 jest końcówka 6132 lub 642. Czy może tak zostać, czy jednak kupić przepływomierz od 3.0? Czy to, że nie mam dedykowanej wpływa na osiągi auta? Może ktoś wnikał w ten temat i podzieli się spostrzeżeniami. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...