Skocz do zawartości

NjakNieKupuj

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia NjakNieKupuj

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Reacting Well
  • Conversation Starter

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dziękuje za odpowiedź, odłączę drugą sonde, skasuję błędy i będę obserwował zmian. Myślałem też nad emulatorem, to chyba lepsze rozwianie jak całkowite odłączenie sondy hmm. Nie potrafię programować sterownika, nie mam narządzi, nawet nie znam nikogo w okolicy dlatego na ten moment w tym aspekcie nic nie zrobię.
  2. NjakNieKupuj

    Analiza danych INPA

    Dzień dobry nosacze. Czy ktoś tu ogarnia INPE? Czy te błędy to błędy programu czy sond? Szukam przyczyny wysokiego spalania i focha z mocą której często brakuję do czasu rozgrzania silnika. W sieci można przeczytać że N42B18 ma 5 sond, lub 4, lub 2. U mnie są tylko 2, przed i za katem którego nie ma. Na trasie przy spokojnej jeździe po 20-50km zawsze wywali checka i błąd jest związany z katem i/lub sondami. Jak latam w koło komina to checka nie ma. W live data mam dwa komunikatu na zmianę w sekcji z sondami. https://www.youtube.com/watch?v=UZzBzAmN_Yg Na filmie to dobrze widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...