Witam ponownie żeby nie zakładać nowego tematu to mam parę pytań zadam je na końcu a co do bmw to ;
W między czasie zaliczyłem wypadanie zapłonu winna była odma i uszczelki gumowe pod kolektorem były oryginalne pewnie nigdy nie zmieniane stwardniały tak ze z gumy to jak plastik się zrobiło a jedna wg jak ktoś zakładał zwinola musie i taka była przykręcona , wlecialy wszystkie uszczelki gumowe itp I odma nowki oryginal bmw ,
Po tym zabiegu silnik pracuje niesamowicie cicho i rowno i wg.
___________________________________________
Co do katalizatorow znałem człowieka który mi to wytnie ale twierdzi on żeby sobie wyciął te pierwsze a zostawił te drugie dalej bo jak wytne wszystkie ro stracę na dole niskich obrotach ,wydech srodkowy też mi wywali może by się odniósł do tego kamil nosacz czy wywalić wszystkie czy tak jak mówi tamten czy jego teoria ma z prawda coś wspólnego ?
A jeszce jedna ciekawostka znajomy ma również 540 ale przedliftautomat dostał również wypadanie zapłonu winny był zapchany katalizator i co najlepsze wypluło go przez tlumik ,również wycina to fotki w załączniku.
____________________________________________
Co do węży chlodnicy uważajcie bo kupiłem. Ten gruby jakiś lepszy zamiennik był za krótki i przy dobrym daniu 2 palnik ciągnęło lekko chłodnice jak ruszyło minimalnie silnikiem efekt taki ze urwało mi to wyjście plastikowe na węża na chlodnicy 3 razy trzeba było spawac zanim było sczelne a na tego węża poprostu przecięli my go w pół wstawili metalowa rolkę i sfinalizować opaskami zadanie swoje spełnia działa,