Skocz do zawartości

Lysypl

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lysypl

  • Urodziny 26.02.1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lysypl

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Lysypl

    E90

    Witam nosaczy. Post pisze z czystej ciekawości. Kolega posiada BMW e90 2.0d automat ile kuni nie jest mi wiadomo podobno z 2006r. Zaświeciła mu się kontrolka od blokady kierownicy z rozmowy z nim wynika że około 3-4 razy na pomarańczowo i po tym cyklu świeci się już na czerowno i auto nie odpala kierownica zablokowana. Z racji że mieszkam w Niemczech ceny są tu kolosalnie wysokie i kilka warsztatów nie było w stanie sobie z tym poradzić (około 4) zawiózł auto do serwisu BMW i powiedzieli mu tak: do wymiany cała kolumna kierownicza coś jeszcze związane z tą kolumną do wgrania nowy soft i przeprogramowanie sterownika koszt 3k€. Oczywiście jak można się domyślić kolega odmówił bo trochę ta naprawa nie warta. Zatargał na lawecie do Polski auto, mechanik posiedział trochę przy komputerze rzekomo soft wgrał zapłacił za naprawę 1.5k zł (tam była + wymiana łączników stabilizatora). Wrocil zadowolony autem do Niemiec pojeździł 2tygodnie i auto znowu umarło. I teraz moje pytanie : Czy uszkodzona blokada kierownicy nie mechaniczna a raczej elektroniczna nie jest czasem wadą fabryczną tego auta i czy serwis BMW nie powinnien bezplatnie naprawic ten problem? I kolejne pytanie czy ktokolwiek z nosaczy czy może sam Naczelny Bezczelny Nosacz Kamil mial stycznosc z takim badź podobnym problemem, jaka jest recepta na to czy trzeba wymieniac podzespoly mechaniczne(jak twierdzi serwis BMW) czy wina leży tylko i wyłącznie w elektronice? I ostatnie pytanko jak myślicie jak powinien się zachować warsztat który naprawił usterkę a znowu auto umarło? Zdrawiam wszystkich czule prosto z Bawarii🤚
×
×
  • Dodaj nową pozycję...