Skocz do zawartości

leszek

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia leszek

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • One Month Later
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. jaki masz tam silnik i skrzynie?
  2. Hej Mam Stare E46 330i LPG którym śmigam już 80 kkm i generalnie nie pochłoneło ono za dużo kasy w naprawach; spalanie oleju na które niektórzy narzekają to około litr / 3000 km więc idzie przeżyć. Poszukuje auta nowszego i najlepiej większego (rodzina). Od dawna podoba mi się BMW F10 i teraz pytanie czy warto kupić taki wóz? Na osiągach mi już zbytnio nie zależy więc spokojnie wystarczyłoby mi 2.0 N20 184 KM. I teraz pytanie czy ten silnik to rzeczywiście taki kibel jak wszyscy piszą? Rozumiem, że po zakupie musiałbym wymienić rozrząd. Ale jeśli taki zestaw startowy wynosi 5000 zł to jeszcze jest to dla mnie do zaakceptowania. O ile uzyskam auto w miarę pewne, które przejedzie te 50000-100000 km bez awarii. Pytanie czy to możliwe? Mowa o aucie za 50000 zł. A może lepiej skierować się ku dieslowi N47T w którym oczywiśćie na dzień dobry też do wymiany rozrząd, ale ten silnik wydaje się być popularny. Choć diesla nie bardzo chce bo jest głośny przy spokojnej powolnej jeździe czy w korku. A może odpuścić sobie BMW i iść w kierunku Mercedesa W212? 1.8 Turbo albo 2.2 diesel? A może i to jest syfem i lepiej kupić Opla Insignie 1.6 turbo? A może to też jest kibel? Więc co warto kupić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...