sw13zy Posted September 21 Share Posted September 21 Siemka, Zrobiłem kapitalke sobie na 2.8Tu i chce wrzucić zamiast 2.0 jednakże napotkałem problem ze sterownikami. Moja E39 ma MS41.0, a dawca ma MS42. Oba auta mam pod nosem, ale jak to zrobić najlepiej? Robił ktoś już coś takiego? Jedni mówią aby przekładać wiązki z 2.8 bo tam są inne kostki i inne kostki z budy wychodzą do sterownika. Drudzy mówią żeby wlutowac sie w sterownik od 2.0 i zostawić MS41.0 i odłączyć/wykodować Vanosa wydechowego. Potrzebuje Waszej pomocy bo trochę mnie to przerosło. Co zrobi żeby było najlepiej i najszybciej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw13zy Posted September 24 Author Share Posted September 24 Wie ktoś czy tą trzecia wtyczkę też trzeba Swapować? Nie mogę znaleźć jej nazwy nigdzie. Z MS41.0 ( sterownik który był w aucie ) na MS42 ( sterownik, który jest z silnikiem 2.8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.