Drizzt Opublikowano 4 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2022 Ktoś z was już przerabiał temat? Mam dość wymian tego ustrojstwa.. Widziałem że firma racemod ma gotowe zestawy. Pytanie jak zresztą podzespołów czy będzie działać ASC w moim przypadku, lpg itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Nie przyglądałem się na sposoby i koszty tego przedsięwzięcia ale zakładam, że jak wymieniasz przepustnicę z linkowej na elektroniczną to bez zmiany sterownika, przepustnicy, pedału gazu, wtyczek i wiązki się nie obejdzie. Nie wiem też jak przepływomierz z MS42 reaguje na MS43. Sposobów jest wiele ale ja póki bazowałem na oryginałach ale nie wiązałem ze sobą wiązek MS42 ze sterownikiem MS43. Przepustnice MS42 są teraz problematyczne ale nie do końca jestem pewien czy są to problemy związane tylko z przepustnicą. Sterownik również może szwankować a jego w prosty sposób nie zdiagnozujesz. Czujniki wału, i wałków wiem, że są takie same. Ciekawy temat. Próbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drizzt Opublikowano 20 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 (edytowane) Wydaje mi się ze średnica mafa powinna być podobna w ms43 do pojemności 2.5, wiadomo 3 litry ma już większą mufe więc trzeba by w sofcie linearyzacjie zmienić 😜 będę próbował za jakiś czas zrobić konwersję jak sie uda to opiszę wszytko co i jak 😉 Edytowane 20 Czerwca 2022 przez Drizzt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.