wazzup Posted January 12 Share Posted January 12 Witam zakupiłem owy produkt nagarozaur i przymierzam się w najbliższą sobote zabrać za wymiane oleju i przy okazji zalania przez gnizada świec specyfik . Na wstępie mówię że jestem świeży w tym temacie jeśli chodzi o płukanie silnika. dręczą mnie dwa pytania, na które nie potrafię i nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi Mianowicie raz to czy po zalaniu cylindrów specyfikiem nic się nie stanie jeśli zakręcę rozrusznikiem bez świec po to aby płyn dobrze rozprowadził się po ściance cylindrów oraz po pierścieniach czy lepszym sposobem było by bezpośrednio kluczem za koło pasowe wału korbowego... Drugim pytaniem jest w jaki sposób pozbyć się specyfiku z tłoków... Wiem że ludzie przedmuchują go sprężarką i mówią że to najlepszy sposób jednak ja takiej niestety nie posiadam i czy nie będzie w tym nic złego dla silnika jeżeli zwyczajnie spróbuje go wyssać strzykawką, ponieważ nie mam pojęcia jak to będzie wyglądało w sytuacji odpalenia kiedy tłok będzie wciąż wilgotny po specyfiku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted January 28 Share Posted January 28 Witaj, 1. Płyn nie musi się nigdzie rozprowadzać, on ma za zadanie rozpuścić nagar i przelecieć przez tłoki a więc nie kręć rozrusznikiem ani silnikiem bo to nie ma żadnego sensu po zalaniu nagarozaurem, oczywiście nic się nie wydarzy jeżeli to zrobisz ręcznie. Możesz ale nie ma to większego znaczenia. Masz wątpliwości? Kręć ręcznie silnikiem bez świec i nic się nie wydarzy. 2. Najlepiej dmuchnąć powietrzem, jeżeli nie masz powietrza to odessij wszystko strzykawką a potem zalej naftą i zostaw na pół godziny. Następnie pokręć ręką silnikiem. Jeżeli nie masz sprężonego powietrza to i tak musisz pokręcić bez świec silnikiem na rozruszniku. Musi cała zawartość wylecieć przez otwory świec. Zadbaj o to aby było tam już nasmarowane bez względu na wodę. 3. Woda po kilku sekundach pracy naturalnie odparuję. Temperatury w cylindrze to prawie 1000 stopni i nie będzie jej po minucie. W między czasie masz zadbać o to aby nasmarować cylinder przed rozruchem czyli nalać nafty bądź wstrzyknąć olej. Wszystko masz w instrukcji. Olej należy zmienić potem po 15 minutach pracy ponownie aby całkowicie pozbyć się wilgoci zmieszanej z olejem silnikowym. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taran Posted February 28 Share Posted February 28 OK, czyli olej wypadałoby wymienić 2 razy (Widziałem filmik z Mazdą, tam to tłumaczyłeś) Takie pytanko, dlaczego teraz nagarozaur jest czerwony? Ja nadal mam te żółtą wersję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.