Jump to content

Nagarozaur


wazzup
 Share

Recommended Posts

Witam 

zakupiłem owy produkt nagarozaur i przymierzam się w najbliższą sobote zabrać za wymiane oleju i przy okazji zalania przez gnizada świec specyfik .

Na wstępie mówię że jestem świeży w tym temacie jeśli chodzi o płukanie silnika.

dręczą mnie dwa pytania, na które nie potrafię i nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi 

Mianowicie raz to czy po zalaniu cylindrów specyfikiem nic się nie stanie jeśli zakręcę rozrusznikiem bez świec po to aby płyn dobrze rozprowadził się 

po ściance cylindrów oraz po pierścieniach czy lepszym sposobem było by bezpośrednio kluczem za koło pasowe wału korbowego...

Drugim pytaniem jest w jaki sposób pozbyć się specyfiku z tłoków... Wiem że ludzie przedmuchują go sprężarką i mówią że to najlepszy sposób 

jednak ja takiej niestety nie posiadam i czy nie będzie w tym nic złego dla silnika jeżeli zwyczajnie spróbuje go wyssać strzykawką, ponieważ nie mam pojęcia jak to będzie

wyglądało w sytuacji odpalenia kiedy tłok będzie wciąż wilgotny po specyfiku. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witaj,
1. Płyn nie musi się nigdzie rozprowadzać, on ma za zadanie rozpuścić nagar i przelecieć przez tłoki a więc nie kręć rozrusznikiem ani silnikiem bo to nie ma żadnego sensu po zalaniu nagarozaurem, oczywiście nic się nie wydarzy jeżeli to zrobisz ręcznie. Możesz ale nie ma to większego znaczenia. Masz wątpliwości? Kręć ręcznie silnikiem bez świec i nic się nie wydarzy.
2. Najlepiej dmuchnąć powietrzem, jeżeli nie masz powietrza to odessij wszystko strzykawką a potem zalej naftą i zostaw na pół godziny. Następnie pokręć ręką silnikiem. Jeżeli nie masz sprężonego powietrza to i tak musisz pokręcić bez świec silnikiem na rozruszniku. Musi cała zawartość wylecieć przez otwory świec. Zadbaj o to aby było tam już nasmarowane bez względu na wodę.
3. Woda po kilku sekundach pracy naturalnie odparuję. Temperatury w cylindrze to prawie 1000 stopni i nie będzie jej po minucie. W między czasie masz zadbać o to aby nasmarować cylinder przed rozruchem czyli nalać nafty bądź wstrzyknąć olej. Wszystko masz w instrukcji. Olej należy zmienić potem po 15 minutach pracy ponownie aby całkowicie pozbyć się wilgoci zmieszanej z olejem silnikowym.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...