Skocz do zawartości

Nagarozaur


wazzup
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

zakupiłem owy produkt nagarozaur i przymierzam się w najbliższą sobote zabrać za wymiane oleju i przy okazji zalania przez gnizada świec specyfik .

Na wstępie mówię że jestem świeży w tym temacie jeśli chodzi o płukanie silnika.

dręczą mnie dwa pytania, na które nie potrafię i nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi 

Mianowicie raz to czy po zalaniu cylindrów specyfikiem nic się nie stanie jeśli zakręcę rozrusznikiem bez świec po to aby płyn dobrze rozprowadził się 

po ściance cylindrów oraz po pierścieniach czy lepszym sposobem było by bezpośrednio kluczem za koło pasowe wału korbowego...

Drugim pytaniem jest w jaki sposób pozbyć się specyfiku z tłoków... Wiem że ludzie przedmuchują go sprężarką i mówią że to najlepszy sposób 

jednak ja takiej niestety nie posiadam i czy nie będzie w tym nic złego dla silnika jeżeli zwyczajnie spróbuje go wyssać strzykawką, ponieważ nie mam pojęcia jak to będzie

wyglądało w sytuacji odpalenia kiedy tłok będzie wciąż wilgotny po specyfiku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witaj,
1. Płyn nie musi się nigdzie rozprowadzać, on ma za zadanie rozpuścić nagar i przelecieć przez tłoki a więc nie kręć rozrusznikiem ani silnikiem bo to nie ma żadnego sensu po zalaniu nagarozaurem, oczywiście nic się nie wydarzy jeżeli to zrobisz ręcznie. Możesz ale nie ma to większego znaczenia. Masz wątpliwości? Kręć ręcznie silnikiem bez świec i nic się nie wydarzy.
2. Najlepiej dmuchnąć powietrzem, jeżeli nie masz powietrza to odessij wszystko strzykawką a potem zalej naftą i zostaw na pół godziny. Następnie pokręć ręką silnikiem. Jeżeli nie masz sprężonego powietrza to i tak musisz pokręcić bez świec silnikiem na rozruszniku. Musi cała zawartość wylecieć przez otwory świec. Zadbaj o to aby było tam już nasmarowane bez względu na wodę.
3. Woda po kilku sekundach pracy naturalnie odparuję. Temperatury w cylindrze to prawie 1000 stopni i nie będzie jej po minucie. W między czasie masz zadbać o to aby nasmarować cylinder przed rozruchem czyli nalać nafty bądź wstrzyknąć olej. Wszystko masz w instrukcji. Olej należy zmienić potem po 15 minutach pracy ponownie aby całkowicie pozbyć się wilgoci zmieszanej z olejem silnikowym.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...