Taran Opublikowano 8 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 No i już w silniku: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chesterooo Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Świetnie się obserwuje postępy projektu 😁 Tylko coś cicho ostatnio? 🤔 Sam planuje zakup "nowego" auta, i aktualnie zaciekawiony jestem bardzo podobną sztuką. E39 1999r sedan 535i lpg manual - wystawiona za 27tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 27 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Szczerze to ostatnio wiele przy aucie nie robiłem. Teraz się będzie robić ciepło, to wrócę do prac. Na Kwiecień jestem ugadany z blacharzem na robienie progów/punktów podnoszenia auta. Orientacyjnie śpiewnął mi 3200 plus progi i do tego mówił to w tonie "No ja nie wiem czy jest sens w ogóle robić przy tym aucie jak ono jest stare i zaraz wyjdzie coś nowego". Poszła piana z pyska, ale przypomniałem sobie że gadam z człowiekiem który w tym czasie mógłby zrobić 2 lub 3 powypadkowe auta a kasę z ubezpieczalni, więc... w sumie to podziękowałem że chce się podjąć. Zanim auto oddam to będę się bawił z blacharkę na lewym słupku C. z tego wrzucę materiał. E39 za taki hajs... No ja mam nadzieję że tam jest wszystko zrobione na tip top. Poliftowe chyba nie miały takiego problemu z gniciem więc choćby tu jest plus. Wrzuć aukcję, albo jakieś foty. Chętnie zobaczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 18 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Kolejna akcja: Od pewnego czasu samochód startował tak jak na poniższym: 20230318_143801.mp4 Ten grzechot przez pierwsze 3 sekundy mnie trochę wnerwiał, więc postanowiłem coś z tym zrobić. Doszedłem do wniosku, że może to być wina starego napinacza łańcucha rozrządu. Samochód stoi dobę, napinacz wypuszcza olej, łańcuch się luzuje i tak właśnie grzechocze aż się napinacz znów napompuje. Czy można to olać? Nie, wręcz trzeba reagować bardzo szybko. Łańcuch przy rozruchu tak sobie połopocze i sukcesywnie będzie rozwalał plastikowe ślizgi łańcucha rozrządu. Rozrząd się posypie a za nim silnik cały. Zapytajcie skąd wiem... Tak wygląda napinacz: A usytuowany jest tu: Czemu wszystko jest tak usrane olejem? Pamiętacie moją wymianę uszczelek pod pokrywą zaworów? No to z tej strony nie poszło. Nie ważne, wrócimy do tego. Sama wymiana nie jest jakoś super skomplikowana. Trudno się dostać do samej części i trzeba TRZEBA pamiętać o kilku rzeczach: 1 zanim cokolwiek zrobisz, usuń bezpiecznik od pompy paliwa. 2 odpal auto i pozwól mu umrzeć z głodu 3 pokręć jeszcze silnikiem że 3 razy dla pewności 4 wymień napinacz. Zwykle nie przychodzi razem z podkładką, można użyć starej jeśli się nie przygotowałeś (tak jak ja...) 5 poskładaj dolot 6 z wypiętym bezpiecznikiem kręć silnikiem jakby jutra miało nie być. Tak z 6 razy po 5-10 sekund. Napełnisz napinacz olejem zanim odpalisz samochód. Jeśli tego nie zrobisz i odpalisz auto bez przygotowania twój całkowicie luźny łańcuch będzie bił w ślizgi jak sebix w karyne. Jest duża szansa że do napinacza będziesz musiał wtedy dokupić cały rozrząd. 7 przeczytaj pkt 6 jeszcze raz 8 wepnij bezpiecznik, odpal auto. Proste, nie? Najlepsze jest to że tylko 1 ze wszystkich filmów na YT jakie widziałem na ten temat wspomniał o pkt 6. Reszta odpalała beztrosko silnik mówiąc że ten Sajgon w silniku na poczatku to norma... Wyjąłem napinacz i trosze się zmartwiłem... nie wygladal żle... po wylaniu oleju działał tak samo jak nowy... naszlo mnie ze wymieniam sprawne na nowe. No nic, nie ważne. Zobaczymy. Wjechał nowy, punkty 5, 6, 7, 8 zrobione. Auto odpaliło ale chodzi jak gówno. Myślę sobie, ok. Nie było paliwa, trzeba dam mu trochę czasu. Po minucie pracy chyba na 4 cylindry stwierdziłem że No cholera jasna jest coś nie tak. "Przejadę się, może się naprawi" pomyślałem. Zrobiłem z 3 km i dalej to samo, kurwa jego mać, zwykła naprawa i zjebałem auto, szlag mnie trafi, pewnie się rozrząd przestawił albo inne gówno, aaaaaa! Otwarłem maskę, patrzę, szukam nie wiem czego... odpiąłem przeplywke. Auto chodzi jak pszczółka... Myśl co robiłeś. Rozbierałeś dolot. Sprawdź dolot. No i tak: Tak poskładałem że ta puszeczka cholera wie od czego nie była podłączona, tworząc otwór na lewe powietrze o średnicy 5-6cm. Jeblem się w łeb, poskładałem i chodzi jak marzenie. Jutro/w poniedziałek zobaczymy czy naprawa pomogła. Jak po postoju napinacz będzie trzymał, to odtrąbie sukces💪 Następna pewnie będzie blacharka. To będzie zabawa🤣 Do następnego 👍💪 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 20 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 20230320_202432.mp4 No jest ciut lepiej niż było. Wymiana na 5 Efekt na 3 Średnia 4. Jest ok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Drodzy czytelnicy, mimo wymiany napinacza pewne plasticzki i tak postanowiły opuścić silnik. Wszystkich proszę o powstanie i przywitanie gromkimi brawami ślizgi prowadnic łańcucha rozrządu: wiecie już co nas czeka. Będę robił rozrząd. Zamierzam robić go sam, ale oczywiście jeśli @Naczelny Nosacz Kamil chce, moge zgodzic sie na to by on to zrobił w ramach nakrecenia fajnego materiału na kanał. Nosaczu czekam na ofertę współpracy i proszę nie zapomnij napisać ile jesteś gotowy mi zapłacić za to że będziesz miał zaszczyt dłubać w moim silniku. Tylko biegusiem, bo mam 7 jutuberów na Twoje miejsce. 🙂 Kawa gratis. Co tu dużo mówić drodzy koledzy... silnik może chodzić jak cukierek ale nadal może skrywać mroczne tajemnice. Szykuje się gigantyczna robota w tym roku😁 Ważne! Pompa oleju głośno chodziła. Wyjąłem z niej kupę maluch części plastikowych. Potem już chodziła cicho i jak należy. Do następnego! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 No to Pany, jedziemy z "poprawkami lakierniczymi" Oddałem samochod na wstawienie progu i podłogi, ale z tego zdam relacje później. Dziś zaczniemy tylny zderzak: wyjechal z samochodu. Obraz zniszczeń: jak widać jest spękany, ale co gorsza brakuje małego elementu, który muszę dorobić. Podjąłem decyzję że maksymalnie dużo chce zrobić włóknem szklanym dla jepszej trwałości. Oczywiście zderzak nigdy nie był naprawiany... 3cm szpachli którą na nim znalazłem była nałożona czysto profilaktycznie... do tego złej. Nie elastycznej... Nie ważne, przejechałem cały zderzak papierem ściernym, połamane elementy połapałem trytytkami żeby siedziały w miejscu i zacząłem zabawę z żywicą poliestrową i włóknem szklanym: z drugiej strony zaslepione taśmą, zeby nie przeciekać: na brakujący element mam prwien pomysł. Zrobilem kolkę z maty szklanej i wstawilem na miejsce, potem zalałem żywicą: Dzień nastepny, wszystko stwardniało jak suty na mrozie. Teraz popatrzcie na czym polega moj szatański plan modelowania tego elementu. Mamy podstawę, którą wstępnie ukształtowałem: coś mi to przypomina ale za cholere nie wiem co... nie ważne. Pociąłem mate szklaną i wlokno węglowe (bo akurat mam, nie ma to znaczenia) na male kawaleczki: i upakowalem w te... kieszonkę zrobioną wcześniej. Wygląda to coraz gorzej, ale bez nerwów... będzie dobrze. Jest to teraz nieźle wypełnione i będę mógł to lepiej wyrzeźbić a potem wykończyć śpachlą. Od zewnętrznej strony też wjechało włókno szklane po spilowaniu trytytek i przygotowaniu powierzchni: co więcej... czekamy. Teraz świeto, jutro robię dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 9 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Kolejny dzień prac. Dziś się skupiłem na wymodelowaniu brakującej części. Po wstępnym szlifie tego na czym zakończyłem ostatnio mamy to: Potem wjechała szpacha z włóknem szklanym i taka specjalna do plastiku. Proszę bardzo: Noc mnie znów zastała, wiec zamknąłem szpachle podkladem akrylowym żeby nie ciągnęła wilgoci. Jednolity kolor pokazuje ile jeszcze zostało pracy: Pojedyncze dziurki, małe nierówności... kosmetyka panowie i panie. Sam nie wierzyłem że to może się udać a tu proszę... z 2 metrów jakby ktoś nie wiedział że było naprawiane to by się nie połapał. Do jutra👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 10 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2023 No i dobrą, kolejny dzień pękł, ale jestem zadowolony. Całość przykryta śpachlą do plastiku I zamknięta podkladem epoksydowym z pistoletu: Nie do poznania, co? 😁 kolejne parę dni to będzie szlifowanie i podkladowanie przed malowaniem. Nie będę już wrzucał kolejnych etapów bo to jest wszedzie a jutubie... byliście świadkami najwazniejszego etapu. zaczynalismy tu: Jesteśmy tu: Z reszty wrzucę filmową kompilację za tydzień lub dwa. Zobaczymy co z tego wyjdzie 😁💪 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 13 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Podziele się, co tam. Blacharz zdjął nadkole, więc mu je zabrałem. Mam też pistolet do piaskowania więc stwierdziłem że pozbędę się rdzy. Muszę przyznać, zajebiscie to idzie. Muszę powiedzieć że walka z rdzą tak uczy pokory że ja pierdole. Możesz sobie kreślić okręgi dookoła rdzawek, robić zdjęcia gdzie co jest. Pousuwasz kurwa, przejedziesz wszystko papierem ściernym i tą jebaną włókniną i co? Gówno Jest jeszcze coś do wypiaskowania. "Oooo już sobie przygotowałeś powierzchnię do malowania? Odmuchałeś i odtłuściłeś? Myślałeś że ci pójdzie jak tym typkom na YouTube, etap za etapem bez powrotów? Taki chuj jak Batorego komin. Powrót." Powiedział książę rudości. "Aaaaaa już sobie wyzamiataleś korund z podłogi? Patrz jak bardzo mi cie nie żal. Fiucie. Piaskuj kurwa albo płacz za 3 miesiące." Dodał, otrzepując popiół twoich relacji rodzinnych w butów. Tyle razy ile ja już sobie myślałem "kurwa jebać to! Jebać to kurwa! Szkoda mojego czasu!" Trzeba wtedy wziąć głęboki wdech, zaraz po wyjęciu zardzewiałego chuja z mordy, i wziąć się do roboty. Jeszcze raz.... No nic. Stary lakier i gola blacha odizolowane warstwą epoksydu. Jutro szpachlowanie i tarcie na gładko i pewnie znów się gdzieś przedrę i znajdę trochę rdzy. Czuje już smród tego bordowo rudego końskiego zaganiacza, który tylko czeka aż się pochylę. Ja pierdole a można było kupić nadkole za 4 stówy i mieć z głowy całe to gówno, ale nie. "Bo ja się chce uczyć nowych rzeczy" do ciężkiej cholery. Nie poddawaj się... @Naczelny Nosacz Kamil pobłogosław, błagam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 16 godzin temu, Taran napisał: Jutro szpachlowanie i tarcie na gładko i pewnie znów się gdzieś przedrę i znajdę trochę rdzy. Czuje już smród tego bordowo rudego końskiego zaganiacza, który tylko czeka aż się pochylę. Ja pierdole a można było kupić nadkole za 4 stówy i mieć z głowy całe to gówno, ale nie. "Bo ja się chce uczyć nowych rzeczy" do ciężkiej cholery. Nie poddawaj się... @Naczelny Nosacz Kamil pobłogosław, błagam. Zdrowaś tarło szpachli pełna, szał z Tobą, błogosławionyś Ty między uszczelniaczami, i błogosławiony owoc żywota Twojego kał. Święta szpachlo, matko tarła, módl się za nami wkurwionymi i teraz i w godzinę zatopienia siekiery w dachu. Kałem. Dasz sobie radę ! 🙂 Tak Ci dopomóż klucz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 14 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 Włożyłeś tyle serca w te modlitwę... aż się rudy książę wzdrygnął 💪 Jedziemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 18 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 (edytowane) Nie mam czasu montować filmów. Po prostu pokaże jak to to wyszło; Tak, to ten sam zderzak 😁 Kolor się delikatnie różni na zdjęciu, bo drzwi są brudne a na nadkolu jest masa bezbarwnego. Wyszła piękna skórka pomarańczy. Jak lakier stwardnieje, to będzie polerka😁 Edytowane 18 Czerwca 2023 przez Taran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 20 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2023 Do malowania progu pół auta rozebrane Zabiła mnie trochę folia do maskowania. Była złej jakości i poodrywały się kawaleczki poprzednich warstw lakierow na warstwę bazy i clear coatu. Nic, trzeba będzie z tym żyć. Poza tym, nie wyszło źle. Zderzak postanowiłem delikatnie upiększyć 😁 (Wycisz dźwięk, bo mój kompresor dostaje palpitacji w tle) 20230619_124329_1.mp4 Tak tak, to nadal ten sam zderzak🙂 zobaczymy ile wytrzyma w tym stanie. Samochód stracił 13% statusu gruza. 💪 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 25 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Czy kiedyś zastanawialiście się: Kto robi lepsze V8? Ci którzy strzelają w tyłu głowy Czy Ci którzy ruchają swoje siostry? Cóż, zdecydujcie sami: 20230625_182841_1.mp4 M62B35 VS Chevy 350 (jakieś 5.7l ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 29 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Moje umiejętności nakładania clear coatu awansowały z beznadziejnych na tragiczne. 20230627_170824.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HobbistycznyMechanik Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Tak z ciekawości, tak ładnie wyszło malując w garażu czy masz jakieś profesjonalne komory do tego? Naprawdę na filmiku wygląda zacnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 @HobbistycznyMechanik nie, normalny garaż otwarty z jednej strony, kompresor 100l. Nic nadzwyczajnego. Najważniejsze żeby nie było syfu na lakierze przed położeniem bezbarwnego. Na bezbarwnym zawsze coś wpadnie ale to bez znaczenia. Każdy element poza zderzakami szlifuje i poleruje na sam koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2023 IMG_0042.mov Tym oto dźwiękiem żegna się z Państwem ślizg rozrządu w kształcie U. prace malarskie niestety muszą ustać… zeby sprawa była jasna, auto nie straciło mocy, jechało normalnie. Zorientowałem się jak otwarłem okno… do domu miałem jakieś 2 km. juz pół silnika rozebrane, będę wrzucał relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Krótki update, jestem za połową rozkrecania. Oto góra gratów która wyjechała z silnika jesteśmy tu: i teraz quiz. Zachęcam wszystkich do wspólnej zabawy. Co się wydarzyło na poniższym zdjęciu? @Naczelny Nosacz KamilTy pewnie wiesz, ale daj szanse innym 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 2 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2023 No to co… dochodzimy do mięsa tego spotkania. Czas się dobrać to rozrządu Teraz jak na to patrzę to się zastanawiam co mnie podkusiło. Ile rzeczy mogło pójść niezgodnie z planem. Jedna jebana śrubka która by stwierdziła ze się nie wykręci i upierdoli i dziękuje, dobranoc. cale szczęście to jest stare BMW. Żadna śruba tak nie stwierdziła. Niestety jak kręciłem wałem to rozrząd przeskoczył przynajmniej o jeden ząb. Musiałem ustawiać wał w TDC i walki niezależnie żeby nie zrobić jakiejś kolizji. Trochę to zajęło, ale się udało. Kupiłem blokady z polskiej firmy Kupczyk (podaje firmę celowo). Stwierdziłem ze będą lepsze jakościowo od chinoli same blokady wałków spoko, mają wagę są solidne, ogólnie git. problem zaczął się jak chciałem włożyć specjalny pin w koło zamachowe. Był za długi ok nie ważne, bosch i jazda. Wszedł napiacz testowy natomiast to porażka. Żeby użyć musiałem założyć pokrywę rozrządu Dobra, upierdliwe jak cholernie ważne. Problem polega na tym ze jest to zle zaprojektowane bo nie można dokładnie założyć pokrywy z tym napinaczem ten srebrny łeb zapiera się o jakieś gowno od klimatyzacji. Jest dla mnie jasne ze ten kto to projektował nie miał styczności z M62, nie testował i ogólnie zlał temat. Firma twierdzi ze 7 lat sprzedają te blokady i wszyscy chwalą. Coś mi się nie chce wierzyć. Blokady super, pin do koła… no ok, ale ten napinacz to porażka. juz z wszystkim zgranym i zablokowanym rzuciłem okiem na silnik, na spokojnie co mogłem poczyscilem ze smaru i gnoju… wnętrze nie ma jakiegoś koszmarnego nagaru… wymiany oleju co 7777 dają radę. do następnego. Za co ja się zabieram… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 4 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2023 A właśnie! Zapomniałem wspomnieć o śrubie mocującej koło pasowe, na zagranicznych forach nazywana Jesus Bolt. ta czarna. zeby ja odkręcić należy zakupić specjalne narzędzie o wartości 400 polskich złotych, które jedyne co robi to zapiera się o elementy auta unieruchamiając wał. Cale szczęście byłem w stanie zrobić swój własny bardzo drogi przyrząd do blokowania Tu w położeniu do składania. Przy odkręcaniu drogi niemiecki blok drewna był po prostu z drugiej strony. Nagrałem filmik z wkręcania, zobaczcie IMG_0082.mov 100Nm potem 60-60-30 stopni. Śruba 115 zł, możesz jej użyć tylko raz… no ale jestem w momencie wymiany ślizgów i łańcucha. stary łańcuch zlazł bez kłopotu, stare ślizgi tez wywaliłem - lajcik. Założyłem ślizg U od Febi zacząłem zakładać łańcuch i pyta… nie ma opcji żeby go założyć na wszystkie zębatki bez ich zdejmowania. Ok, trzeba je odkręcić ale kurwa, czy ja czegoś nie popierdole? W teorii nie, ale skąd mam wiedzieć? Na jutubie wszystko się wszystkim idealnie udaje kurwa zawsze bo od tego są social media. Od pokazywania sukcesów, zero problemów. nie ma się tu co rozwodzić, odkręciłem koło zębate od strony kierowcy i poluzowałem koło od pasażera (z blaszką od czujnika położenia walka) skasowałem luzy na łańcuchu. Ślizgi założone i ogólnie wszystko git, ale już na tym etapie mam poważne wątpliwości czy cała operacja się uda. 4 dzień to robię i nie wiem… separator oleju też wjechał nowy. sprawa kół zębatych do przemyślenia… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 8 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 (edytowane) No dobra, 17 rysunków później, 2 dni myślenia i rozmów z kolegami stwierdziłem ze: Koło zębate po lewej stronie musi zostać tak jak jest, bo jest na nim blaszka od czujnika położenia walka. kolem po prawej można ruszać bez większych problemów. skoro wał i walki są zablokowane w TDC to znaczy ze jak założę łańcuch to bedzie wszystko git. Rozrząd nie przeskoczy itp. Z racji tego ze łańcuch nie pasował idealnie na koła, mogę pokręcić kołem po prawej stronie żeby siadło jak należy. najwazniejsze żeby nie było żadnego luzu na częściach łańcucha oznaczonych zielonym kolorem. z reszta poradzi sobie napinacz. Chyba… na logikę tak jest, ale nie wiem… tak złożyłem z duża doza niepewności. Dochodziły do mnie myśli typu „jak pierdolnie to złom” Tak. Dopuszczałem ze cała praca i kasa pójdą w błoto… przypomnialem sobie jak wszyscy mechanicy mówili mi ze się nie podejmą… Odwagi… goly silnik wyglada tak czysto i ładnie… Edytowane 8 Września 2023 przez Taran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 8 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Nastał ten dzień. Sądny dzień. Składania było tak dużo ze zapomniałem już jak bardzo się stresuje czy wszystko jest ok z ustawieniem rozrządu. tak się dokręca śrubę koła pasowego bałem się ze mnie ta rura jebnie w twarz… kolejne kilka godzin składania chłodzenia, alternatora pompy wspomagania pasków paseczków pierdół dolotów bagnetów… tak, trochę to zajęło. poprzedni gamoń nie wkręcił 3 śrub do pokrywy rozrządu… naprawiłem ten i inne błędy. silnik złożony, żadne śrubki nie zostały. Wyszedłem na górę do sypialni, w łóżku leżała żona. Ze stołu wziąłem kluczyki do auta. Tylko na mnie spojrzała i wiedziała to co ja. Jesteśmy gladiatorami na arenie a kluczyki to Cezar trzymający kciuk poziomo. W momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce zapadnie decyzja: giniesz lub żyjesz by walczyć następnego dnia. dokladnie o północy z piątku na sobotę przekręciłem kluczyk w stacyjce, stawiając kropkę. Czy to kropka na końcu historii rozrządu czy całego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 22 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2023 No tak… auto działa jak talala, można było wrócić do lakierowania. Nie bede tu się rozpisywał, po prostu patrzcie: korozja antykorozja wyprowadzenie kształtów „Oooo co to za Michał Anioł szpachli, toż to już betonowanie a nie szpachlowanie! To się nie godzi! Ja to bym na pewno wydał trzykrotność ceny samochodu na wymianę blachy” No, napisałem to żebyście Wy nie musieli. 🤣 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.