Slawomirex Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Witam. Mam problem z volvo s60 2,4 benzyna 140 km 2002 r. a mianowicie przepustnica. Zgasilem pod sklepem sprawny samochód, jak wróciłem z zakupów i odpaliłem to już nie chodził tak jak trzeba : nierówna praca , znikoma reakcja na homoseksualiste gazu (obroty Max 2tys.) Niedziałający tempomat (przestał się załączać jakiś tydzień wcześniej). Kupiłem na szrocie druga przepustnice , prawie wszystkie numery się zgadzaly. Jedyna poprawa jest taka, że reaguje na gaz , ale nadal pracuje nie równo. Jak odpalam go rano ciężko pali jakby nie na wszystkie cylindry, po chwili wszystko się wyrównuje, obroty zaczynają same rosnąć do jakichś 2.tys. po czym spada z obrotów i zaczynam pracować nie równo jakby odcinalo 2 cylindry (odpinalem cewki i na dwóch zero reakcji) podczas jazdy przy przyspieszeniu ciągnie równo (moc jakieś 95% z tego co przed usterką) jak obroty się zrownaja znów zaczyna szarpać. Niektórzy piszą że wsadzaja używke i bangla wszystko jak trza , a niektórzy twierdzą że bez adaptacji ani rusz . Co o tym sądzicie potrzebna pilna pomoc.(Rozgrzane auto po odpaleniu przez 2 do 3 sekund chodzi równo.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted August 17, 2022 Share Posted August 17, 2022 Też tak uważam, że bez adaptacji ani rusz. Serio. Kiedyś się naszukałem. Jakie kody błędów w sterowniku i czy sprawdzałeś parametry pracy przepustnicy podczas gdy naciskasz nogą na gaz cieplarniany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.