Jump to content

Modyfikacje m62


Gruzer
 Share

Recommended Posts

Siemano, chciałem zapytać czy jest tu ktoś kto przerabiał temat m60/m62. Sprawa wygląda tak że mam m62b35nv w E38 będzie to jeździło na spawie i coś tam pasuje z niego wydusić. Swapy odpadają tak samo jak doładowanie 😅 Słyszałem o jakichś zwezkach w kolektorach wydechowych coś też że m60b40 miało szerszy ssący, ale to tylko obijało się o uszy potrzebował bym jakichś bardziej konkretnych i najlepiej potwierdzonych informacji. Wiem E38 nie nadaje się do ślizgania tak że to możemy pominąć 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wiele nie wyciśniesz z wolnossącego silnika. Parę koni doda Ci układ wydechowy bez kątów z jakimś X-pipe lub H-pipe (według uznania).

 

O kolektorze wydechowym nie słyszałem, ale słyszałem o dolocie. Podobno ludzie montowali dolot z M60, który ma węższe kanały dolotowe. Powodowało to przesunięcie tego fajnego "kopa" z 3k obrotów na 4k obrotów i podniesienie mocy właśnie w tym zakresie, kosztem kupy poniżej 4k...

Też mam M62B35 bez tych durnych Vanosów i z doświadczenia Ci powiem, że porządny serwis na start da Ci najwięcej, potem konkretny wydech😉

Jak zamontujesz tam stożek to Cie znajdę 😁

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...