Gruzer Posted August 2, 2022 Share Posted August 2, 2022 Siemano, chciałem zapytać czy jest tu ktoś kto przerabiał temat m60/m62. Sprawa wygląda tak że mam m62b35nv w E38 będzie to jeździło na spawie i coś tam pasuje z niego wydusić. Swapy odpadają tak samo jak doładowanie 😅 Słyszałem o jakichś zwezkach w kolektorach wydechowych coś też że m60b40 miało szerszy ssący, ale to tylko obijało się o uszy potrzebował bym jakichś bardziej konkretnych i najlepiej potwierdzonych informacji. Wiem E38 nie nadaje się do ślizgania tak że to możemy pominąć 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taran Posted September 8, 2022 Share Posted September 8, 2022 Wiele nie wyciśniesz z wolnossącego silnika. Parę koni doda Ci układ wydechowy bez kątów z jakimś X-pipe lub H-pipe (według uznania). O kolektorze wydechowym nie słyszałem, ale słyszałem o dolocie. Podobno ludzie montowali dolot z M60, który ma węższe kanały dolotowe. Powodowało to przesunięcie tego fajnego "kopa" z 3k obrotów na 4k obrotów i podniesienie mocy właśnie w tym zakresie, kosztem kupy poniżej 4k... Też mam M62B35 bez tych durnych Vanosów i z doświadczenia Ci powiem, że porządny serwis na start da Ci najwięcej, potem konkretny wydech😉 Jak zamontujesz tam stożek to Cie znajdę 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted September 27, 2023 Share Posted September 27, 2023 Na spawie to wszystko poleci 😄 szczerze to tylko programem można coś wydusić lecz nie wiele a reszta mija się z finansowym celem. Rób wydech, sterownik do przerobienia i jazda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.