Gruzer Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Siemano, chciałem zapytać czy jest tu ktoś kto przerabiał temat m60/m62. Sprawa wygląda tak że mam m62b35nv w E38 będzie to jeździło na spawie i coś tam pasuje z niego wydusić. Swapy odpadają tak samo jak doładowanie 😅 Słyszałem o jakichś zwezkach w kolektorach wydechowych coś też że m60b40 miało szerszy ssący, ale to tylko obijało się o uszy potrzebował bym jakichś bardziej konkretnych i najlepiej potwierdzonych informacji. Wiem E38 nie nadaje się do ślizgania tak że to możemy pominąć 😂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Wiele nie wyciśniesz z wolnossącego silnika. Parę koni doda Ci układ wydechowy bez kątów z jakimś X-pipe lub H-pipe (według uznania). O kolektorze wydechowym nie słyszałem, ale słyszałem o dolocie. Podobno ludzie montowali dolot z M60, który ma węższe kanały dolotowe. Powodowało to przesunięcie tego fajnego "kopa" z 3k obrotów na 4k obrotów i podniesienie mocy właśnie w tym zakresie, kosztem kupy poniżej 4k... Też mam M62B35 bez tych durnych Vanosów i z doświadczenia Ci powiem, że porządny serwis na start da Ci najwięcej, potem konkretny wydech😉 Jak zamontujesz tam stożek to Cie znajdę 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 27 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 Na spawie to wszystko poleci 😄 szczerze to tylko programem można coś wydusić lecz nie wiele a reszta mija się z finansowym celem. Rób wydech, sterownik do przerobienia i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.