Jump to content

Modyfikacje m62


Gruzer
 Share

Recommended Posts

Siemano, chciałem zapytać czy jest tu ktoś kto przerabiał temat m60/m62. Sprawa wygląda tak że mam m62b35nv w E38 będzie to jeździło na spawie i coś tam pasuje z niego wydusić. Swapy odpadają tak samo jak doładowanie 😅 Słyszałem o jakichś zwezkach w kolektorach wydechowych coś też że m60b40 miało szerszy ssący, ale to tylko obijało się o uszy potrzebował bym jakichś bardziej konkretnych i najlepiej potwierdzonych informacji. Wiem E38 nie nadaje się do ślizgania tak że to możemy pominąć 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wiele nie wyciśniesz z wolnossącego silnika. Parę koni doda Ci układ wydechowy bez kątów z jakimś X-pipe lub H-pipe (według uznania).

 

O kolektorze wydechowym nie słyszałem, ale słyszałem o dolocie. Podobno ludzie montowali dolot z M60, który ma węższe kanały dolotowe. Powodowało to przesunięcie tego fajnego "kopa" z 3k obrotów na 4k obrotów i podniesienie mocy właśnie w tym zakresie, kosztem kupy poniżej 4k...

Też mam M62B35 bez tych durnych Vanosów i z doświadczenia Ci powiem, że porządny serwis na start da Ci najwięcej, potem konkretny wydech😉

Jak zamontujesz tam stożek to Cie znajdę 😁

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...