Skocz do zawartości

Modyfikacje m62


Gruzer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano, chciałem zapytać czy jest tu ktoś kto przerabiał temat m60/m62. Sprawa wygląda tak że mam m62b35nv w E38 będzie to jeździło na spawie i coś tam pasuje z niego wydusić. Swapy odpadają tak samo jak doładowanie 😅 Słyszałem o jakichś zwezkach w kolektorach wydechowych coś też że m60b40 miało szerszy ssący, ale to tylko obijało się o uszy potrzebował bym jakichś bardziej konkretnych i najlepiej potwierdzonych informacji. Wiem E38 nie nadaje się do ślizgania tak że to możemy pominąć 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiele nie wyciśniesz z wolnossącego silnika. Parę koni doda Ci układ wydechowy bez kątów z jakimś X-pipe lub H-pipe (według uznania).

 

O kolektorze wydechowym nie słyszałem, ale słyszałem o dolocie. Podobno ludzie montowali dolot z M60, który ma węższe kanały dolotowe. Powodowało to przesunięcie tego fajnego "kopa" z 3k obrotów na 4k obrotów i podniesienie mocy właśnie w tym zakresie, kosztem kupy poniżej 4k...

Też mam M62B35 bez tych durnych Vanosów i z doświadczenia Ci powiem, że porządny serwis na start da Ci najwięcej, potem konkretny wydech😉

Jak zamontujesz tam stożek to Cie znajdę 😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...