Dawidex Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Witam od niedawna jestem posiadaczem e39 540i manual polift silnik m62b44tu czyli ten na vanosach z ciekawych rzeczy to jeszcze jest w niej zawieszenie nivo Temat ogólny wady zalety na co uważać przy tych silnikach przeróbki modyfikacje itp Co myślicie o wycięciu katalizatorem rozmyślam nad tym (w silnik poliftowym na vanosach są dodatkowo dwie sądy które trzeba będzie wywalić z kompa W swojej mam już pomodzone Dyfer 3.15 bodajże od e38(nie trzeba było zmieniać półosi i walu tak jak przy dyfrze 3.15 z m5) Zimniejszy termostat mechaniczny 88c Koncowka wydechu Eisenmann a Myślę jeezce świece irydowe wytestowac w niej Z poważniejszych rzeczy to wymieniałem rozrząd ostatnio w sumie dobrze ze się tym zająłem bo wyciągnięty już był Z usterek to jak narazie pęk mi wąż przed termostatem (ogólnie to słyszałem że lubią pękać bo zazwyczaj jedsce fabryczne są i że warto wymienić nawet wszystkie dla spokoju ) i że oryginqlny termostat 115 c też im w życiu nie pomaga Druga usterkę miem taka że zablokowało mi dyfer oryginalny na sztywno wyrwało końcówkę walu i urwało mocowania z sanek takie mocne było zblokowanie co ciekawe na tym dyferze jeździła bardzo dobrze nic nie było słychać nic nie szarpało itp mam go rozbierac i robić sekcje zwłok co tam się podziało z ciekawość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Witaj. Osobiście myślę, że wycięcie katalizatorów to dobry pomysł zawsze i wszędzie. Tym bardziej, że mają swoje lata i wątpię w ich skuteczność. Mogę wyrzucić Ci sondy ze sterownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidex Opublikowano 19 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2022 Nom czekam aż opracujesz jak wywalić odmę w m62b44 w tedy przyjadę na kaplet usług -wlecialy świece irydowe denso ik20tt Mniej pali i jak by ładniej pracowała ale to drugie to może tylko odczucie pierwsze fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 19 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2022 Już opracowaliśmy ten temat ale nie zmienia to faktu, że kolektor do ściągnięcia. Łatwo nie jest więc tu w grę wchodzi spawarka do plastików, rurki i kombinacje. Gotowego zestawu raczej nie wymyślę. Po drodze najlepiej wymienić uszczelki pokrywy zaworów. Z reguły takie zmęczone M62 jak ma wycieki z góry, falowania obrotów i wypadania zapłonów to najlepiej uszczelnić i przerobić za jednym zamachem od A do Z. Nieszczelności pokrywy zaworów również wpływają na falowanie obrotów i wypadanie zapłonu bo odma działa na takiej samej zasadzie jak w m52tu/m54 czyli podciśnienie szuka wszędzie nieszczelności skrzyni korbowej. Jak się odmę przerobi to nie będzie to miało wpływu na falowanie obrotów ale pojawią się wycieki oleju na starych uszczelkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz-skce Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Kamilu, a można jakoś zakupić ten opracowany temat wywalenia odmy z m62tub44? Planuje remont tego silnika i chce to ogarnąć za jednym zamachem. Prawdopodobnie wlecą stalowe tuleje żeliwne na Ori pierścieniach alusilowych. Niby tuleje mają być specjalnie honowane 🙂 czekam na odpowiedź i zdrawiam 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidex Opublikowano 11 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 Witam ponownie żeby nie zakładać nowego tematu to mam parę pytań zadam je na końcu a co do bmw to ; W między czasie zaliczyłem wypadanie zapłonu winna była odma i uszczelki gumowe pod kolektorem były oryginalne pewnie nigdy nie zmieniane stwardniały tak ze z gumy to jak plastik się zrobiło a jedna wg jak ktoś zakładał zwinola musie i taka była przykręcona , wlecialy wszystkie uszczelki gumowe itp I odma nowki oryginal bmw , Po tym zabiegu silnik pracuje niesamowicie cicho i rowno i wg. ___________________________________________ Co do katalizatorow znałem człowieka który mi to wytnie ale twierdzi on żeby sobie wyciął te pierwsze a zostawił te drugie dalej bo jak wytne wszystkie ro stracę na dole niskich obrotach ,wydech srodkowy też mi wywali może by się odniósł do tego kamil nosacz czy wywalić wszystkie czy tak jak mówi tamten czy jego teoria ma z prawda coś wspólnego ? A jeszce jedna ciekawostka znajomy ma również 540 ale przedliftautomat dostał również wypadanie zapłonu winny był zapchany katalizator i co najlepsze wypluło go przez tlumik ,również wycina to fotki w załączniku. ____________________________________________ Co do węży chlodnicy uważajcie bo kupiłem. Ten gruby jakiś lepszy zamiennik był za krótki i przy dobrym daniu 2 palnik ciągnęło lekko chłodnice jak ruszyło minimalnie silnikiem efekt taki ze urwało mi to wyjście plastikowe na węża na chlodnicy 3 razy trzeba było spawac zanim było sczelne a na tego węża poprostu przecięli my go w pół wstawili metalowa rolkę i sfinalizować opaskami zadanie swoje spełnia działa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidex Opublikowano 11 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 Z tego co widzę to nie ma tu edytowania postów albo ja nie wiem jak Ogólnie bmw do niedawna działało pięknie ale znowu wypadanie zaplonow zlapało Próbowałem i nie świece to nie to zamieniać cewki też, jest między innymi bład Funkcja, kontrola wałka rozrządu zaworów wlotowych bank1 aktywacja zaworu elektromagnetycznego wentylacja zbiornika (czujniki były zamieniane miejscami ) narazie zamówiłem czujniki walka rozrządu I ektorozawory vanoss zobaczymy czy to coś da. Filtr paliwa wymienony również nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 Jak wywala błąd tylko na pierwszym banku, może to znaczyć ze ślizg rozrządu U się sypie. Łańcuch ma krótsza drogę do przejścia i tracona jest synchronizacja banków. zdejmij miskę olejowa; poszukaj plastików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidex Opublikowano 9 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca (edytowane) Witam walki ciąg dalszy rorzad wymieniony na nowy zoryginalu jeden napinacz od vanosa przestał spełniać swoją funkcję , wymienione czujnik wałka elektorozawory vanosa jedna sonda za kątami bo była błąd grzania sądy i czarna była ,odpowietrznik baku separator odmy przy okazji rorzadu , Wypadanie zapłonu dalej oprócz tego błędów brak jakieś pomysły bo już nw co sprawdzać Zamówiłem na palę czujniki stukowe i czujnik wału bo już koncza się powoli pomysły i możliwości ... Może to coś da Poproszę o pomysły co sprawdzić spróbować i wg Edytowane 9 Marca przez Dawidex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano Sobota o 07:46 Udostępnij Opublikowano Sobota o 07:46 @DawidexMatkobosko ile Cie to wszystko wynioslo? Daleko masz do Nosacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.