RadekS Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) Siemanko. 3.0d Auto ma moc, pali ma strzała wszystko super do momentu kiedy pracuje z 10-15min na wolnych obrotach. Wtedy zaczyna kopcić na biało/szaro. Wytryski sprawdzone i są w porządku. Cisnienie na cylindrach na zimnym 1-26,2-26,3-27,4-30,5-30,6-30bar. Pracuje równo trzyma moc i podczas jazdy nie dymi. Wyciągnąłem odme (separator z filterkiem chyba w e39 takie byly) I filterek po 2tys km jest mocno nasaczony olejem. Membrana wygląda na sprawną. Turbo na oko wygląda dobrze. Po odkręcaniu korka wlewu oleju wydobywa się delikatny bialy dymek a kiedy położę korek to w zasadzie prawie go nie rusza( mam na myśli że niema Wielkiego cisnienia pod pokrywą) Egr wyczyszczony. Płynu i oleju raczej nie ubywa Co mogę sprawdzić dalej? Na filmiku auto stało na wolnych jakieś 30min i przejechałem nim 200m 20220915_115229.mp4 Edytowane 17 Września 2022 przez RadekS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekS Opublikowano 23 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 @Naczelny Nosacz Kamilpomocy 😖 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 6 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 Do głowy przychodzi mi : -procedura regeneracji filtra DPF -pęknięty wymiennik ciepła jeżeli taki jest i płyn dostaje się do wydechu. To zweryfikuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 6 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 Ten wymiennik ciepła to chłodniczka EGR. Jeszcze jedna rzecz : kody błędów? Taki przypadek miałem, gdy odpięta była wtyczka od IAT - czujnik temperatury dolotowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 @RadekS czy rozwiązałeś problem? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekS Opublikowano 7 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 (edytowane) @Naczelny Nosacz Kamil Cholera zapomnialem żeby odpisać i teraz jak oglądałem ostatni film to sobie przypomniałem.. Dpf wypala się prawidłowo, chłodniczka egr jest szczelna (nabilem w nią 4-5bar i podgrzewałem palnikiem do ponad 100°) nie puściła cisnienia przez kilka godzin. Czujnik temperatury dolotowej podpięty. Jedyny błąd to od podgrzewacza płynu(wymieniłem podgrzewacz na inny ale błąd dalej jest) ale sam w sobie działa. Edytowane 7 Grudnia 2022 przez RadekS 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 27 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 Być może to kopcenie to norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okomon Opublikowano 12 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2023 Witam, mam ten sam problem. Czy udało się go rozwiązać u ciebie i co było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okomon Opublikowano 10 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.