Jump to content

Wentylatory widmo , sterownik dpf


Maksio Rs
 Share

Recommended Posts

Witam Nosacze 

Podzielę ten temat na 3 części 

1 Jak kupiłem auto Skoda octavia II rs 2008 (przedlift ) 2.0TDI bmn dpf

2 Jakie mam problemy

3 Co odkryłem i co zdiagnozowałem

4 Pewnie to bedzie edit z rozwiazaniem sytuacji

1 Kupiłem rsa od osoby prywatnej auto z Niemiec bla bla bla wszystko fajnie w środku prawie jak nowy parę mankamentów jest  pasujących do przebiegu auta 170kkm  carvertical zgodny z przebiegiem auta przy zakupie widziałem ze chłodnica klimatyzacji w stanie ago wiec stargowałem fajną cene za auto (dla mojego bhp nie będę jej podawał , powiem tyle zadowalała mnie jednoczenie nie była jakaś abstrakcyjnie niska ) Auto miało niesprawny tempomat (wlascicel  nie wiedzial czemu)  Po zakupie auto miało wymianę rozrządu (wiecie auto marzeń wiec postanowiłem ze wymienia dla własnego spokoju) wymiana chłodnicy klimatyzacji (mechanik zwrócił mi uwagę na dużą ilość opiłków  w instalacji i sugerował obserwować wentylatory) parę spraw typu zawieszenie nie będę tu wypisywał nie związane z problemem! Ostatnio wyskoczyła mi kontrolka poziomu płynu  w chłodnicy wiec u mechanika mojego dolałem ;)))))))))

2 wali z wydechu pierdami orangutana (auto mialo miec dpf ) ostatnio przy dolewaniu  płynu do chłodnicy zagadałem do mojego bardzo dobrego mechanika który podał mi jego teorie (zaraz ja opisze)

Wentylatory zaczynają mnie denerwować po uruchomienia auta wentylatory stoją (normalne w wagu auto zimne wiec ich nie załącza) ale jak wjedzie do warsztatu działają tka jak powinny -_-

Zacząłem sprawdzać kiedy działają na moich 20 testów (otwieranie maski oglądanie) tylko raz wentylatory działały pięknie i ładnie z czego ten jeden był u mechanika ;)))))))))))

Dzisiaj miarka się przebrała (usłyszałem dźwięk  pracy turbo bardziej niż na co dzień słyszę, jechałem bardzo wolno nie spieszyłem się wiec dużo powietrza do środka nie leciało otwieram maskę  a tam wentylatory stoją a pod maska piekarnik 

3 Dpf nie ma (pucha została sama) z błędów silnika jest błąd sterownika modułu (musiał zostać przeprogramowany przy usunięciu dpfa lub wymieniony (ma tez inny przebieg niż ten licznikowy)  z tąd tez nie działa tempomat bo prawdopodobnie programował to partacz.

Analizuje czy ten moduł ma wpływ na na prace wentylatorów ? Sugerowano mi ze ten moduł przy wentylatorach może być walnięty ale w  tedy powinien pojawi csie jakiś blad (nawet na tych najprostszych komputerkach )

Pozdrawiam was wszystkich nosacze mam nadzieje ze cos zasugerujecie dobrego

Pozdrawiam Maksio ;)

Zdjęcia dla ciekawych

widmo.thumb.jpg.155cf3c3956439059cd55681d3b5cee3.jpg317972049_679533077183974_4894826645909688448_n.thumb.jpg.d43a42fee2421a6a37dabbb548fc2e87.jpg1501477717_318125925_859553271933347_195857053595793320_n(1).thumb.jpg.ade73d555cb6ba9dfc38833eef325647.jpg

1835141683_310476388_3299022167085404_4889900303587576101_n(1).thumb.jpg.3204860844b6f05f833b84dbe4f9c919.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...