Jump to content
  1. Zrobione przez Naczelnego Nosacza

      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
  2. PROBLEMATYKA POSZCZEGÓLNYCH PODZESPOŁÓW

    1. Odma- rak w BMW

      Wszystko na temat odmy

      Odpowiedzi:
      5
  3. WYŁĄCZNIE DLA PATRONÓW

      • No posts to show
  4. BMW- SPRAWY TECHNICZNE (mechanika, elektronika, eksploatacja, części)

    1. Odpowiedzi:
      14
      • No posts here yet
    2. Odpowiedzi:
      77
      • No posts here yet
    3. Odpowiedzi:
      63
      • No posts here yet
    4. Odpowiedzi:
      2
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
    5. Odpowiedzi:
      5
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
  5. RÓŻNE MARKI- SPRAWY TECHNICZNE (mechanika, elektronika, eksploatacja, części)

    1. Odpowiedzi:
      5
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
    2. GMC

      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
    3. Kia

      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
    4. Odpowiedzi:
      1
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
    5. Odpowiedzi:
      2
      • No posts here yet
      • No posts here yet
      • No posts here yet
    6. Odpowiedzi:
      1
    7. Odpowiedzi:
      2
      • No posts here yet
      • No posts here yet
  6. DYSKUSJE

    1. Sytuacje na drodze

      Doświadczyłeś nietypowej sytuacji na drodze? W tym dziale możesz ją opisać i przedyskutować z innymi użytkownikami!

      • No posts here yet
      • No posts here yet
    2. Odpowiedzi:
      13
  7. Spotkania nosaczy

      • No posts here yet
  • Most Contributions

  • Topics

  • Posts

    • Jest też szansa że te małe dwie uszczelki na obudowie filtra oleju (które zazwyczaj nie są dołączane do filtra)  są pęknięte, sparciałe albo już stwardniałe. U mnie po wymianie tych uszczelek kontrolka ciśnienia oleju po odpaleniu dużo szybciej gaśnie.
    • Kurcze troche czasu minęło ale jakiś czas temu zdiagnozowałem nieszczelność w dolocie dymem z e peta. Uchodzi mi w gdzieś na rogu kolektora w okolicach gdzie od tylu są te zaślepki, lecz z tego co sprawdzałem to nie z tych zaślepek. Dostęp tam jest masakryczny wiec jedynie jak mogłem to sprawdzić to włączając kamerę i patrząc w ekran telefonu. Są tam jeszcze jakieś inne newralgiczne punkty oprócz tych zaślepek z których mogłoby brać lewe powietrze? Na coś zwrócić uwagę? Fura była już 2 razy u mechanika z tym problemem (nawet pokazałem mechanikowi gdzie tą nieszczelność wykryłem i na 3 raz jestem umówiony ale myślę żeby nie wziąć sie za to samemu), ostatnio był ściągany caly kolektor, wymieniane ponoć sparciałe wężyki od podciśnień, uszczelka kolektora i jeden wąż od odmy i w teorii było wszystko naprawione a od razu po wyjeździe od mechanika falowało. Pojeździłem tak troche bo myślałem, że jakieś adaptacje muszą sie zrobić ale wychodzi na to, że dalej jest nieszczelność w tym samym miejscu. Tutaj wrzucam link z krótkim filmikiem pokazującym skąd to mniej więcej leci PS. dym leci z okolic kolektora, bagnet wygląda na szczelny
    • Nie wytrzymam 😁       Robie z tego film. Wrzuce mam nadzieje niedługo 
    • Witam Nosacze  Podzielę ten temat na 3 części  1 Jak kupiłem auto Skoda octavia II rs 2008 (przedlift ) 2.0TDI bmn dpf 2 Jakie mam problemy 3 Co odkryłem i co zdiagnozowałem 4 Pewnie to bedzie edit z rozwiazaniem sytuacji 1 Kupiłem rsa od osoby prywatnej auto z Niemiec bla bla bla wszystko fajnie w środku prawie jak nowy parę mankamentów jest  pasujących do przebiegu auta 170kkm  carvertical zgodny z przebiegiem auta przy zakupie widziałem ze chłodnica klimatyzacji w stanie ago wiec stargowałem fajną cene za auto (dla mojego bhp nie będę jej podawał , powiem tyle zadowalała mnie jednoczenie nie była jakaś abstrakcyjnie niska ) Auto miało niesprawny tempomat (wlascicel  nie wiedzial czemu)  Po zakupie auto miało wymianę rozrządu (wiecie auto marzeń wiec postanowiłem ze wymienia dla własnego spokoju) wymiana chłodnicy klimatyzacji (mechanik zwrócił mi uwagę na dużą ilość opiłków  w instalacji i sugerował obserwować wentylatory) parę spraw typu zawieszenie nie będę tu wypisywał nie związane z problemem! Ostatnio wyskoczyła mi kontrolka poziomu płynu  w chłodnicy wiec u mechanika mojego dolałem ;))))))))) 2 wali z wydechu pierdami orangutana (auto mialo miec dpf ) ostatnio przy dolewaniu  płynu do chłodnicy zagadałem do mojego bardzo dobrego mechanika który podał mi jego teorie (zaraz ja opisze) Wentylatory zaczynają mnie denerwować po uruchomienia auta wentylatory stoją (normalne w wagu auto zimne wiec ich nie załącza) ale jak wjedzie do warsztatu działają tka jak powinny -_- Zacząłem sprawdzać kiedy działają na moich 20 testów (otwieranie maski oglądanie) tylko raz wentylatory działały pięknie i ładnie z czego ten jeden był u mechanika ;))))))))))) Dzisiaj miarka się przebrała (usłyszałem dźwięk  pracy turbo bardziej niż na co dzień słyszę, jechałem bardzo wolno nie spieszyłem się wiec dużo powietrza do środka nie leciało otwieram maskę  a tam wentylatory stoją a pod maska piekarnik  3 Dpf nie ma (pucha została sama) z błędów silnika jest błąd sterownika modułu (musiał zostać przeprogramowany przy usunięciu dpfa lub wymieniony (ma tez inny przebieg niż ten licznikowy)  z tąd tez nie działa tempomat bo prawdopodobnie programował to partacz. Analizuje czy ten moduł ma wpływ na na prace wentylatorów ? Sugerowano mi ze ten moduł przy wentylatorach może być walnięty ale w  tedy powinien pojawi csie jakiś blad (nawet na tych najprostszych komputerkach ) Pozdrawiam was wszystkich nosacze mam nadzieje ze cos zasugerujecie dobrego Pozdrawiam Maksio ;) Zdjęcia dla ciekawych 318491716_8335465529861454_5945056530893768663_n.mp4        
    • Hej szefie autko to e60 z silnikiem m54b30 w automacie. Zakupiłem zestaw do wyrzucenia odmy razem z zaślepieniem disy i nie znam się świetnie na mechanice ale jakaś tam wartość lewego powietrza spadła z 0.35 na 0.31 gdzie norma dla tego silnika to podobno 0.3-0.29 wiec już chyba jest dobrze. Będę chciał jeszcze zrobić modyfikacje sterownika o których pisałeś w instrukcji tylko bez popcornu i mam tez mętlik z wyrzucaniem tego vanosa jednak nie wiem czy czeka mnie to wcześniej czy później bo nie nam pojęcia czy z tego może wynikać problem. Na benzynce jest luks bambino auto nie bierze oliwy, a kompresja to 12 12 11 11.5 11.5 11.5 na ciepłym silniku. Cuda to pewnie nie są ale będę psikal w cylindry jakimś antykoksem albo zaleje nafta może coś puści. Na benzynce mam błędy 2716 - i podejrzewam ze to automat bo za dobrze to on nie działa ale da się żyć. 27C3, 299B - klema wiem o tym jeżdżę z odpietą, p0036 - nie mam pewności ale chyba to sonda za katalizatorem.   Włączam Lpg i zaczyna swirowac pawiana. Dostaje błędów p0171, p0174, 2882, 2883. Przy mrozie -3 wyskoczył mi 28DD dwa razy i jeden raz 296A. Auto było strojone dynamicznie na autostradzie i sonda pokazywała jakieś uchybienie od normy o 2.7% co może być wg mechanika powodem do wystąpienia checka. Wyskakuje on najczęściej po około 40 km jazdy i błędy zbyt ubogiej mieszanki występują najczęściej w niskich partiach obrotów tj do około 1500. Sam na logikę podejrzewam przepływomierz ale nie chciałbym wydać 650 zł w ciemno. Przepływomierz mi na rozgrzanym na biegu jałowym pokazywał przepływ 3.1-3.25g/sec. Delikatne przyciśnięcie gazu wskakiwał na moment do 14–15g/sec i opadał czasami do 8.5 a czasami do 5.5g/sec. Pełny but dochodził na moment do 121g/sec i opadał do 80-89g/sec.   I jak już pisze to jeszcze pytanie czy trzeba wysyłać sterownik na przeprogramowanie czy wystarczy tylko plik wsad do modyfikacji?   Dzieki za pomoc    
  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
×
×
  • Create New...