Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Introduction Choosing the right dental clinic can be a daunting task, especially when you're looking for top-notch care and a comfortable experience. PROVADENT has garnered a solid reputation for providing exceptional dental services across various specializations. This blog delves into the experiences of patients who have visited PROVADENT, offering insights into why they consider it a standout clinic. From routine check-ups to more complex procedures, learn first-hand about the quality of care at PROVADENT. Importance of Patient Testimonials Patient testimonials play a crucial role in the reputation and success of healthcare providers. They serve not only as a marketing tool but also as authentic feedback that new patients rely on before making important decisions about their dental care provider. OFFICIAL SITE Provadent ==►► Click HERE TO GO MORE INFORMATION Provadent ==►► Click HERE TO GO
  4. Earlier
  5. Dawidex

    M62b44

    Witam pompa i przepływka założona nówka oryginał nic się nie zmieniło kończą się powoli pomysły będzie jeszce sprawdzona kapresja na cylindrach i czy jakieś błędy nowe się nie pojawiły ,może jakieś wskazówki pomysły co sprawdzić , Auto pujdzie najprawdopodobniej na na diagnostykę naprawę do kogoś kto dobrze w tym siedzi np Kamila nosacza tylko mam spory kawałek ale tak przeglądam internet i wiele pochlebnych opinie widziałem o panu z mrowli Mateusz Wlazło a do niego mam 63 km narazie muszę coś wolnej kasy odłożyć gdy by się okazało że jest coś poważniejszego 😆 i pomyśleć
  6. Dawidex

    M62b44

    Wszystkie wymiany coś tam pomogły jest lepiej ale dalej to samo auto chodzi do3 4 tys obr potem check engine i wypadanie zapłonu bez błędów żadnych pomysły się kończą , probojemy coś teraz posprawdzac pompę paliwa i przeplywke ,(ciśnienie na cylindrach jescze zobaczymy ale wątpię że będzie źle bo tam silnik itp bdb chodził do czasu tej awarii Raz było wypadanie zapłonu przez odmę. Jak nie to to nw dalej lewe powietrze gdzieś zawory wtryski kaputer ? ??? Dam za jakiś czas znać co i jak Rorzad z oryginału taki kapletny itp 15 tys jedynie ( następnym razem jakiś zamiennik bd bral ).
  7. Kosa

    Film odma

    Witam pytanie skierowane do założyciela kanału auto bachus a mianowicie kiedy mógłby pojawić się film instruktażowy z przerobieniem odmy m52/m54 krok po kroku ponieważ chciałbym zakupić produkt ze strony i nie chciałbym niczego popsuć a z takim filmem było by napewno 100 razy łatwiej Pozdrawiam
  8. Gruzer

    Preparat do mycia

    Siema Kamil kiedyś w swoim filmie pokazywał jakiś preparat jak dobrze pamiętam w niebieskiej bańce i polecał go do mycia właśnie podzespołów cisnęli beke bo na etykiecie było napisane "do mycia CIP " ktoś kojarzy co to był za środek lub wie w jakim filmie to było polecane ? Może sam naczelny dopatrzy się postu ? 😀
  9. Taran

    M62B35 Tarana

    proszsz
  10. Taran

    M62B35 Tarana

    Wróciłem. z kolejnym debilnym pomysłem. Co może być mądrzejszego od wyszlifowania i pomalowania felg które mają po 15 ramion każda? zrobienie tego na felgach które nie są tego warte i pomalowanie w kolor który nie miał prawa wyjść 😁 W tym projekcie nie mam jakiejś dobrej dokumentacji zdjęciowej, głównie dlatego że bardzo była to wkurwiająca robota. Jeśli widzieliście gdzieś jakieś filmy gdzie ktoś narzekał że szlifowanie felg to udręka - tak jest to udręka i cholernie niewdzięczna robota. Plan się rozjechał na kilka tygodni bo temperatura nie pozwalała na malowanie. Brak jakichś sensownych stojaków też nie pomagał… pomalowałem je tylko epoksydowym i potem prosto w kolor: jak widać na obrazu musiałem zainwestować w bardzo drogie stojaki na koła. Tak w ogóle to podkład musiałem szlifować jeszcze raz, jakby ktoś myślał że po wzięciu pistoletu w dłoń, praca się kończy. Szlifowanie tych zakamarków na gładko podobno jest formą tortury w Guantanamo. Jaki kolor wybrałem? Wiadomo: Shadow Chrome A56, wiedząc że nie uzyskam ani efektu szadoł ani chrołm… nie ważne, maluj pan: Ladne? No ładne 😁 „Shadow Chrome” my ass one są po prostu srebrne 🤣 nie ważne. Zakładam we wtorek, oczywiście wrzucę foty
  11. Сочные домашние котлеты — наверняка одно из любимых блюд каждого украинца. Они пропитаны любовью и заботой. Ниже мы расскажем, что учесть во время приготовления биточков [url=https://olesinrecept.cx.ua/]Рецепты котлет[/url]
  12. Стэнфордский университет опубликовал результаты последних долгосрочных исследований в области контроля веса, результаты которых совпадают с нашим мнением о том, что обычные диеты не очень успешны в долгосрочной перспективе, чтобы сбросить вес. [url=https://vplatti.kr.ua/psihologija/]помощь[/url]
  13. Dzięki Kamilu za radę. Biorę się w takim razie do roboty a gdy wleci nowy kolektor będę się odzywać w sprawie modyfikacji sterownika 🙂
  14. Taran

    M62b44

    @DawidexMatkobosko ile Cie to wszystko wynioslo? Daleko masz do Nosacza?
  15. Cześć. Sterownik musisz przeprogramować na 1 lub 2 sondy regulacyjne (przed katalizatorem). Nie ma miejsca na drugie sondy. W razie czego jestem w stanie Ci to zrobić jeżeli wyślesz sterownik. W ogóle sond za katalizatorem nie podłączaj. Wtyczki niech zostaną odłączone.
  16. Free Instagram Tools: [url=https://bit.ly/free-instagram-likes-insta]Instagram Likes Free[/url]
  17. Hej, BMW e39 M52B20TU Przymierzam się do wymiany kolektorów wydechowych ponieważ fabryczne pękły (bądź jeden pękł) i pierdzi. Pomyślałem że przy okazji zrobię upgrade i zamontuję takie od Turboworksa(PP-KW-098). Zastanawiam się czy w związku z tym, że na fabrycznych kolektorach są katalizatory oraz sondy za nimi, sterownik silnika będzie rzucać błędami że katalizatory są popsute (gdy w praktyce ich nie będzie). Czy po wymianie pojawią się takie błędy? Jeśli tak to czy można wyprogramować te sondy ze sterownika? Pozdrawiam Adam
  18. [url=https://ivermectinus.com]ivermectin gold[/url], with its active ingredient ivermectin, has been included in interdisciplinary research efforts aimed at understanding the complex interactions between parasites, hosts, and the environment. By elucidating these dynamics, researchers aim to develop innovative strategies for disease control and prevention that address the underlying drivers of parasitic infections.
  19. Hydroxychloroquine has been investigated as a potential treatment for chronic inflammatory conditions such as sarcoidosis and Behçet's disease, which are characterized by granulomatous inflammation and multisystem involvement. [url=https://hcqplaquenil.com]buy hydroxychloroquine 400 mg[/url] Its anti-inflammatory properties may help alleviate symptoms and reduce disease activity in some patients. However, evidence supporting the use of hydroxychloroquine in these conditions is limited, and further research is needed to establish its efficacy and safety.
  20. Dawidex

    M62b44

    Witam walki ciąg dalszy rorzad wymieniony na nowy zoryginalu jeden napinacz od vanosa przestał spełniać swoją funkcję , wymienione czujnik wałka elektorozawory vanosa jedna sonda za kątami bo była błąd grzania sądy i czarna była ,odpowietrznik baku separator odmy przy okazji rorzadu , Wypadanie zapłonu dalej oprócz tego błędów brak jakieś pomysły bo już nw co sprawdzać Zamówiłem na palę czujniki stukowe i czujnik wału bo już koncza się powoli pomysły i możliwości ... Może to coś da Poproszę o pomysły co sprawdzić spróbować i wg
  21. Witam zmagam się z dziwnym problemem związanym z NCS expert i ncs Dummy auto e46 coupe m54b22 Chciałem zakodować mryganie kierunków podczas zamykania/otwierania auta jednak po aktywacji opcji : DWA aktiv ALARM_OPT_WARNBLINKER aktiv QUIT_OPT_ENTSCH aktiv QUIT_OPT_SHAERF aktiv Jedyne co sie dzieję po aktywowaniu tych opcji ( robiłem krok po kroku pare razy z poradników yt ) to nie domykają się szyby z przodu, nie działają tylne szyby z przycisku oraz świeci się otwarty bagażnik na zegarach... Za pierwszym razem świeciły się kierunki tylko przy zamykaniu RAZ wraz z owymi problemami a potem przy kolejnych próbach tylko i wyłącznie bywały problemy z domykaniem szyb a kierunki dalej nie świeciły Nie mam pojęcia co moge robić źle... Robię wszystko dokładnie z poradników również robię to też pierwszy raz jeśli chodzi o kodowanie Może miał ktoś podobny problem albo wie co źle robię?
  22. Witam wszystkich. Czy ktoś z Was miał taki przypadek że po odpaleniu silnika poziom oleju w IDrive jest dobry, ale po około 15 km spada do poziomu minimum. Wystarczy wyłączyć auto i znowu odpalić i znowu wskazuje że poziom oleju jest ok. I ponownie po przejechaniu około 15 poziom spada. Czujniki w tych silnikach są zawodne, czy może komputer po odpowiednim rozgrzaniu weryfikuje poziom oleju i mam o litr za mało?
  23. Witaj, jak dla mnie pierwsze co mi przychodzi do głowy to, że zrobiłeś remont silnika bez sensu. Dlaczego? Nie zdarzyło mi się jeszcze tak aby nagle silnik stracił kompresję z 12 bar na 5 i do tego na wszystkich cylindrach. To, że gaśnie i za chwile odpala ponownie nie wygląda mi to na wypalone zawory bo to raczej trwałe zużycie silnika z biegiem czasu. Wyjątkiem mogłoby być to, że wszystkie zawory uderzyły w tłoki i się pokrzywiły ale z kolei potem same się nie wyprostują. Mówiłeś, że problemu zacząłeś szukać dopiero gdy auto zaczęło gasnąć ale chwilę potem było w porządku. Wobec powyższego kompresja raz była a raz nie? To czy te zawory były wypalone a chwilę później nie? albo się jest w ciąży albo się nie jest w ciąży tym bardziej, że problem po remoncie silnika jest problem w dalszym ciągu. Nasuwa mi się myśl błędnej diagnozy szukania nie w tym kierunku co trzeba. Szkoda tylko włożonej pracy w remont ale nie jeden już podjął kroki w niewłaściwym kierunku. Ja z resztą też tak błądziłem więc mogę się teraz pomądrzyć 🙂 Z mojego doświadczenia, wypalone zawory to raczej nierównomierna kompresja czyli np, 12, 5, 11, 10,5, 11, 13. Wtedy byłbym w stanie uwierzyć w wypalone zawory chociaż w sumie każdy dzisiejszy silnik można zdiagnozować, że ma wypalone zawory a się okazuje, że jeździ dalej. Tymczasem równomierny spadek kompresji prędzej świadczy o tym, że wszystkie zawory otwierają się i zamykają nie w tym momencie co trzeba. Czyli coś z układem sterującym tymi zaworami a dalej wałek rozrządu. Czyli sam rozrząd. Wtedy jestem w stanie uwierzyć w to, że Ci się przestawił i nie chciał potem odpalić no ale to potem znowu się ustawił z powrotem na miejsce? W praktyce pewnie byś go ustawił z powrotem na swoje miejsce i auto dopiero wtedy by ruszyło dalej. Nie wiem dlaczego wymieniłeś czujnik położenia wału? musisz mi powiedzieć jakieś podstawy, czy zrobiłeś to na próbę czy wyrzuciło błąd w sterowniku? No ale dobra, załóżmy, że rozrząd ustawiłeś prawidłowo i teraz masz już prawidłowe ciśnienie czyli około 12 bar na każdym cylindrze. Zakładam też, że nie ma żadnych kodów błędów tak? <<< To ważne. Przypadków miałem wiele ale bez danych diagnostycznych nie jestem w stanie Ci pomóc bo za bardzo się rozjadę z tematem w nieprawidłowym kierunku. Wystarczy, że przekaźnik pompy paliwa Ci się zawiesił albo sterownik silnika wyzionął ducha. Brałeś to pod uwagę? Dla mnie usterki typu raz działa a raz nie działa szczególnie, gdy w grę wchodzi jakiś dołek, uskok, dojazd do skrzyżowania itp itd to są usterki bardziej elektroniczne (czujnikowe, przekaźnikowe) niż mechaniczne. Co do hydraulicznych popychaczy to one sobie mogą klepać zanim się nie napompują olejem także to jest normalne. Czy odma jest seryjna czy przerobiona? Jeżeli jest seryjna to jakie są korekty paliwowe? (nie będzie to raczej miało wpływu na to co się dzieje ale jestem ciekawy) Odłączony przepływomierz wyeliminuje na chwilę przyczyny związane z dawką paliwa. W niektórym sofcie bez przepływomierza nie odpalisz auta, ale jeżeli soft jest 056 z 3.0 to powinno odpalać bez przepływomierza. Jeżeli auto teraz już w ogóle nie odpala to sytuacja będzie bardziej prosta do diagnozy niż czekanie aż zgaśnie. Czy sterownik widzi obroty podczas kręcenia? Czy iskra jest? Jakie jest ciśnienie paliwa?
  24. Witam zmagam się już od sierpnia tego roku z problemem który przytrafił mi się na moje szczęście 300 km od domu bmw e46 coupe M54B22 2001r Dojeżdżając do świateł na biegu jałowym na minimalnej prędkości zgasł mi silnik i nie chciał odpalić ponownie. Miewałem podobne problemy już np. parkując tyłem na pół sprzęgle auto potrafiło samoczynnie zgasnąć po mimo wciśniętego sprzęgła ale po tym normalnie potrafił silnik zapalić. Po wielu godzinnych oględzinach i sprawdzania tematu co mogło być przyczyną na miejscu niestety skończyło się na tym że auto musiałem zwieść lawetą. Sprawdzałem czy dostawał paliwo oraz czy była iskra i ku mojemu zdziwieniu wszystko było okej wraz z całą wiązką. Udało mi się również na miejscu dostać i wymienić czujnik położenia wału ale to i tak na nic. Ostatnią próbą było też podjęcie się zmiany softu bez EWS ale to również w niczym nie pomagało auto kręciło jak by chciało odpalić ale nie mogło. Po sprawdzeniu kompresji na wszystkich cylindrach wyszło 4-5 b oraz po teście szczelności cylindra udało mi się zdiagnozować wypalone zawory wydechowe. Dokładnie identyczna diagnoza jak w filmie u " Garażowe Hobby " : https://www.youtube.com/watch?v=R4X1hriA6EQ&list=WL&index=2 Po tej diagnozie postanowiłem zdemontować głowice i zabierać się za remont. Oczywiście przy remoncie zostało wymienione masa uszczelek, uszczelniaczy zostały wymienione napinacze łańcucha, vanos został w pełni zregenerowany oraz przystąpiłem do składania silnika. Po złożeniu wszystkiego do kupy silnik odpalił można powiedzieć na strzała nie licząc szklanek które lekko klepały. Auto lekko falowało na obrotach kiedy się zagrzało a w momencie kiedy osiągneło temperaturę 80-85 stopni zdarzyła się podobna sytuacja jak w tej kiedy dojeżdżałem na światłach. Auto zaczęło lekko falować na obrotach i samoczynnie zgasło. Ponowne próby odpalenia tylko na marne kręci jakby chciał odpalić ale nie może. Jeżeli miał ktoś podobny przypadek to liczę na jak najszybszy odzew bo powoli tracę zmysły nad tym silnikiem.
  25. Okomon

    M57 dymi na biało

    Proszę o odpowiedź.
  26. kszychu

    M62B35 Tarana

    Piękna jest.
  27. Taran

    M62B35 Tarana

    Skończona: over and out💪
  28. Taran

    M62B35 Tarana

    Maska IMG_0189.mov
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...