Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Last week
  2. Free Instagram Tools: [url=https://bit.ly/free-instagram-likes-insta]Instagram Likes Free[/url]
  3. [url=https://ivermectinus.com]ivermectin gold[/url], with its active ingredient ivermectin, has been included in interdisciplinary research efforts aimed at understanding the complex interactions between parasites, hosts, and the environment. By elucidating these dynamics, researchers aim to develop innovative strategies for disease control and prevention that address the underlying drivers of parasitic infections.
  4. Earlier
  5. SteveBub

    M62B35 Tarana

    Free Instagram Tools: [url=https://bit.ly/free-instagram-likes-insta]Instagram Likes Free[/url]
  6. Free Instagram Tools: [url=https://bit.ly/free-instagram-followers-insta]Free Instagram Followers[/url]
  7. Hydroxychloroquine has been investigated as a potential treatment for chronic inflammatory conditions such as sarcoidosis and Behçet's disease, which are characterized by granulomatous inflammation and multisystem involvement. [url=https://hcqplaquenil.com]buy hydroxychloroquine 400 mg[/url] Its anti-inflammatory properties may help alleviate symptoms and reduce disease activity in some patients. However, evidence supporting the use of hydroxychloroquine in these conditions is limited, and further research is needed to establish its efficacy and safety.
  8. Dawidex

    M62b44

    Witam walki ciąg dalszy rorzad wymieniony na nowy zoryginalu jeden napinacz od vanosa przestał spełniać swoją funkcję , wymienione czujnik wałka elektorozawory vanosa jedna sonda za kątami bo była błąd grzania sądy i czarna była ,odpowietrznik baku separator odmy przy okazji rorzadu , Wypadanie zapłonu dalej oprócz tego błędów brak jakieś pomysły bo już nw co sprawdzać Zamówiłem na palę czujniki stukowe i czujnik wału bo już koncza się powoli pomysły i możliwości ... Może to coś da Poproszę o pomysły co sprawdzić spróbować i wg
  9. Witam zmagam się z dziwnym problemem związanym z NCS expert i ncs Dummy auto e46 coupe m54b22 Chciałem zakodować mryganie kierunków podczas zamykania/otwierania auta jednak po aktywacji opcji : DWA aktiv ALARM_OPT_WARNBLINKER aktiv QUIT_OPT_ENTSCH aktiv QUIT_OPT_SHAERF aktiv Jedyne co sie dzieję po aktywowaniu tych opcji ( robiłem krok po kroku pare razy z poradników yt ) to nie domykają się szyby z przodu, nie działają tylne szyby z przycisku oraz świeci się otwarty bagażnik na zegarach... Za pierwszym razem świeciły się kierunki tylko przy zamykaniu RAZ wraz z owymi problemami a potem przy kolejnych próbach tylko i wyłącznie bywały problemy z domykaniem szyb a kierunki dalej nie świeciły Nie mam pojęcia co moge robić źle... Robię wszystko dokładnie z poradników również robię to też pierwszy raz jeśli chodzi o kodowanie Może miał ktoś podobny problem albo wie co źle robię?
  10. Witam wszystkich. Czy ktoś z Was miał taki przypadek że po odpaleniu silnika poziom oleju w IDrive jest dobry, ale po około 15 km spada do poziomu minimum. Wystarczy wyłączyć auto i znowu odpalić i znowu wskazuje że poziom oleju jest ok. I ponownie po przejechaniu około 15 poziom spada. Czujniki w tych silnikach są zawodne, czy może komputer po odpowiednim rozgrzaniu weryfikuje poziom oleju i mam o litr za mało?
  11. Witaj, jak dla mnie pierwsze co mi przychodzi do głowy to, że zrobiłeś remont silnika bez sensu. Dlaczego? Nie zdarzyło mi się jeszcze tak aby nagle silnik stracił kompresję z 12 bar na 5 i do tego na wszystkich cylindrach. To, że gaśnie i za chwile odpala ponownie nie wygląda mi to na wypalone zawory bo to raczej trwałe zużycie silnika z biegiem czasu. Wyjątkiem mogłoby być to, że wszystkie zawory uderzyły w tłoki i się pokrzywiły ale z kolei potem same się nie wyprostują. Mówiłeś, że problemu zacząłeś szukać dopiero gdy auto zaczęło gasnąć ale chwilę potem było w porządku. Wobec powyższego kompresja raz była a raz nie? To czy te zawory były wypalone a chwilę później nie? albo się jest w ciąży albo się nie jest w ciąży tym bardziej, że problem po remoncie silnika jest problem w dalszym ciągu. Nasuwa mi się myśl błędnej diagnozy szukania nie w tym kierunku co trzeba. Szkoda tylko włożonej pracy w remont ale nie jeden już podjął kroki w niewłaściwym kierunku. Ja z resztą też tak błądziłem więc mogę się teraz pomądrzyć 🙂 Z mojego doświadczenia, wypalone zawory to raczej nierównomierna kompresja czyli np, 12, 5, 11, 10,5, 11, 13. Wtedy byłbym w stanie uwierzyć w wypalone zawory chociaż w sumie każdy dzisiejszy silnik można zdiagnozować, że ma wypalone zawory a się okazuje, że jeździ dalej. Tymczasem równomierny spadek kompresji prędzej świadczy o tym, że wszystkie zawory otwierają się i zamykają nie w tym momencie co trzeba. Czyli coś z układem sterującym tymi zaworami a dalej wałek rozrządu. Czyli sam rozrząd. Wtedy jestem w stanie uwierzyć w to, że Ci się przestawił i nie chciał potem odpalić no ale to potem znowu się ustawił z powrotem na miejsce? W praktyce pewnie byś go ustawił z powrotem na swoje miejsce i auto dopiero wtedy by ruszyło dalej. Nie wiem dlaczego wymieniłeś czujnik położenia wału? musisz mi powiedzieć jakieś podstawy, czy zrobiłeś to na próbę czy wyrzuciło błąd w sterowniku? No ale dobra, załóżmy, że rozrząd ustawiłeś prawidłowo i teraz masz już prawidłowe ciśnienie czyli około 12 bar na każdym cylindrze. Zakładam też, że nie ma żadnych kodów błędów tak? <<< To ważne. Przypadków miałem wiele ale bez danych diagnostycznych nie jestem w stanie Ci pomóc bo za bardzo się rozjadę z tematem w nieprawidłowym kierunku. Wystarczy, że przekaźnik pompy paliwa Ci się zawiesił albo sterownik silnika wyzionął ducha. Brałeś to pod uwagę? Dla mnie usterki typu raz działa a raz nie działa szczególnie, gdy w grę wchodzi jakiś dołek, uskok, dojazd do skrzyżowania itp itd to są usterki bardziej elektroniczne (czujnikowe, przekaźnikowe) niż mechaniczne. Co do hydraulicznych popychaczy to one sobie mogą klepać zanim się nie napompują olejem także to jest normalne. Czy odma jest seryjna czy przerobiona? Jeżeli jest seryjna to jakie są korekty paliwowe? (nie będzie to raczej miało wpływu na to co się dzieje ale jestem ciekawy) Odłączony przepływomierz wyeliminuje na chwilę przyczyny związane z dawką paliwa. W niektórym sofcie bez przepływomierza nie odpalisz auta, ale jeżeli soft jest 056 z 3.0 to powinno odpalać bez przepływomierza. Jeżeli auto teraz już w ogóle nie odpala to sytuacja będzie bardziej prosta do diagnozy niż czekanie aż zgaśnie. Czy sterownik widzi obroty podczas kręcenia? Czy iskra jest? Jakie jest ciśnienie paliwa?
  12. Witam zmagam się już od sierpnia tego roku z problemem który przytrafił mi się na moje szczęście 300 km od domu bmw e46 coupe M54B22 2001r Dojeżdżając do świateł na biegu jałowym na minimalnej prędkości zgasł mi silnik i nie chciał odpalić ponownie. Miewałem podobne problemy już np. parkując tyłem na pół sprzęgle auto potrafiło samoczynnie zgasnąć po mimo wciśniętego sprzęgła ale po tym normalnie potrafił silnik zapalić. Po wielu godzinnych oględzinach i sprawdzania tematu co mogło być przyczyną na miejscu niestety skończyło się na tym że auto musiałem zwieść lawetą. Sprawdzałem czy dostawał paliwo oraz czy była iskra i ku mojemu zdziwieniu wszystko było okej wraz z całą wiązką. Udało mi się również na miejscu dostać i wymienić czujnik położenia wału ale to i tak na nic. Ostatnią próbą było też podjęcie się zmiany softu bez EWS ale to również w niczym nie pomagało auto kręciło jak by chciało odpalić ale nie mogło. Po sprawdzeniu kompresji na wszystkich cylindrach wyszło 4-5 b oraz po teście szczelności cylindra udało mi się zdiagnozować wypalone zawory wydechowe. Dokładnie identyczna diagnoza jak w filmie u " Garażowe Hobby " : https://www.youtube.com/watch?v=R4X1hriA6EQ&list=WL&index=2 Po tej diagnozie postanowiłem zdemontować głowice i zabierać się za remont. Oczywiście przy remoncie zostało wymienione masa uszczelek, uszczelniaczy zostały wymienione napinacze łańcucha, vanos został w pełni zregenerowany oraz przystąpiłem do składania silnika. Po złożeniu wszystkiego do kupy silnik odpalił można powiedzieć na strzała nie licząc szklanek które lekko klepały. Auto lekko falowało na obrotach kiedy się zagrzało a w momencie kiedy osiągneło temperaturę 80-85 stopni zdarzyła się podobna sytuacja jak w tej kiedy dojeżdżałem na światłach. Auto zaczęło lekko falować na obrotach i samoczynnie zgasło. Ponowne próby odpalenia tylko na marne kręci jakby chciał odpalić ale nie może. Jeżeli miał ktoś podobny przypadek to liczę na jak najszybszy odzew bo powoli tracę zmysły nad tym silnikiem.
  13. Okomon

    M57 dymi na biało

    Proszę o odpowiedź.
  14. kszychu

    M62B35 Tarana

    Piękna jest.
  15. Taran

    M62B35 Tarana

    Skończona: over and out💪
  16. Taran

    M62B35 Tarana

    Maska IMG_0189.mov
  17. Taran

    M62B35 Tarana

    Ciąg dalszy: epoksyd i podkład akrylowy: zapylenie środka 🫢
  18. Taran

    M62B35 Tarana

    No tak… auto działa jak talala, można było wrócić do lakierowania. Nie bede tu się rozpisywał, po prostu patrzcie: korozja antykorozja wyprowadzenie kształtów „Oooo co to za Michał Anioł szpachli, toż to już betonowanie a nie szpachlowanie! To się nie godzi! Ja to bym na pewno wydał trzykrotność ceny samochodu na wymianę blachy” No, napisałem to żebyście Wy nie musieli. 🤣
  19. Okomon

    M57 dymi na biało

    Witam, mam ten sam problem. Czy udało się go rozwiązać u ciebie i co było przyczyną?
  20. Mefi_u

    Przepływomierz

    Oryginał czyli Continental/VDO ? https://allegro.pl/oferta/vdo-5wk96050z-przeplywomierz-bmw-3-14301189965 https://allegro.pl/oferta/continental-przeplywomierz-powietrza-5wk96132z-12848840742
  21. Cześć wszystkim, Przy okazji poszukiwań przyczyny korekt na plusie długoterminowych zastanawia mnie fakt dlaczego po odkręceniu korka oleju silnik ma wyjebongo na ten fakt, zero reakcji. Tak samo na sondach nic się nie zmienia a powinny pójść od razu w dół (UBOGO) bo zasysa lewe powietrze przecież ? Odma przerobiona wedle instrukcji nosacza (puszczona w puchę dolotu) Po zatkaniu palcem wyjścia odmy z pokrywy zaworów buduję się ciśnienie także pokrywa szczelna, o-ring na bagnecie wychodzi, że też szczelny. Wszelkie testy dymem nie wykazały lewizny. jakieś sugestie ? 🤨
  22. Tak można tam wyrzucić odmę. Zasada zawsze taka sama. Zaślepić kolektor ssący a odmę puścić przed filtr powietrza.
  23. Witaj, nic nie jest uszkodzone. W sterowniku są zadane takie temperatury i w zależności od obciążenia i od tego czy klimatyzacja jest włączona. Sterownik wysyła sygnał do grzałki w termostacie i powoduje wcześniejsze otwarcie termostatu. Wyłączyłeś ogrzewanie a więc przestałeś odbierać ciepło z silnika i mogłeś też wyłączyć klimatyzacje a tym samym na postoju silnik ma zadane wysokie temperatury. Generalnie jeżeli nie ma kodów błędów a temperatury mieszczą się w zakresie to można ewentualnie modyfikować sterownik profilaktycznie na zbicie tej temperatury najniżej jak się da. To jest niefabryczne rozwiązanie ale zawsze lepsze dla silnika bo chłodniejsze. Pamiętaj, że jak jest załączona klimatyzacja to uruchamia się wiatrak więc z automatu może być trochę chłodniej.
  24. Planuję rozwinąć sklep internetowy ale do zestawów musze nabrać więcej doświadczenia z tymi silnikami w samych przeróbkach. Obecnie robiłem to może z kilka razy a wiem, że tyle jest wersji tych silników, że każdy ma inną długość bagnetu dobieraną indywidualnie. Chcę zrobić zestaw uniwersalny z obszerną instrukcją również przerobienia odmy w N43,N45,N46,N52,N53. Jeszcze chwila czasu przy dobrych wiatrach w tym roku to ogarnę.
  25. Zakładamy instalacje LPG ale do diesla nie miałem okazji. Zapewne różni się głównie instrukcją.
  26. Być może to kopcenie to norma
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...