Skocz do zawartości

sygus

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sygus

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Przyłączam się do problemu mam podobny objaw , tylko że u mnie jak jadę to jeszcze chodzi jak stara kur....nie będę mówił jak , i czasem dopiero ponowne odpalenie pomaga lub skasowanie błędówi jedzie jak ta lala ,jeśli błędy u Cb nie byly sprawdzane diagnoskopem to radziłbym sprawdzić bo tak jak u mnie to czek nie świeci a byków z 6 (ktoś wykodował kontrolkę katy dał odcinke az 7tys rpm i Bóg wie co jeszcze hehe), dodatkowo sprawdzając sondy na benzynie mam okolo na pierwszym 0.80 v gdy włączę gaz spada do 0.11 v a na drugim utrzymuje sie nie zaleznie czy pb czy lpg 0.44v możliwe ze wtryski od gazu ? sprawdzając chińskim diagnoskopem wchodzę w taki parametr; gładki cylindra(nie wiem co to za parametr) ;to tam widać ze na zimnym na pierwszym cyl ma wysoki parametr a reszta zero. Tez nie wiem co to może być cewka i swieca z pierwszego na drugi przekładana na inny cyl i parametr jak byl na pierwszym tak jest , Autko mam od roku , jak jest ciepło problem sie zmniejsza kody błędów u mnie to p1470 i p0440 i p1145 wedlug opisu to chyba chodzi o zaworek par paliwa błąd sady rząd pierwszy p0170 no i oczywiście wypadanie zapłonów 1,2,3,6 ( co dziwne rzadko wracają ) przewaznie wlasnie 1 wraca i 2 sporadycznie dodam jeszcze ze jak sie wsiadzie odpali i odrazu jedzie to trzesiawka nie załapie wgl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...