adamo48 Opublikowano 16 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia Hej, BMW e39 M52B20TU Przymierzam się do wymiany kolektorów wydechowych ponieważ fabryczne pękły (bądź jeden pękł) i pierdzi. Pomyślałem że przy okazji zrobię upgrade i zamontuję takie od Turboworksa(PP-KW-098). Zastanawiam się czy w związku z tym, że na fabrycznych kolektorach są katalizatory oraz sondy za nimi, sterownik silnika będzie rzucać błędami że katalizatory są popsute (gdy w praktyce ich nie będzie). Czy po wymianie pojawią się takie błędy? Jeśli tak to czy można wyprogramować te sondy ze sterownika? Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Nosacz Kamil Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia Cześć. Sterownik musisz przeprogramować na 1 lub 2 sondy regulacyjne (przed katalizatorem). Nie ma miejsca na drugie sondy. W razie czego jestem w stanie Ci to zrobić jeżeli wyślesz sterownik. W ogóle sond za katalizatorem nie podłączaj. Wtyczki niech zostaną odłączone. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo48 Opublikowano 21 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Dzięki Kamilu za radę. Biorę się w takim razie do roboty a gdy wleci nowy kolektor będę się odzywać w sprawie modyfikacji sterownika 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.