Skocz do zawartości

Wymiana fabrycznych kolektorów wydechowych na turboworks


adamo48
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

BMW e39 M52B20TU

Przymierzam się do wymiany kolektorów wydechowych ponieważ fabryczne pękły (bądź jeden pękł) i pierdzi. Pomyślałem że przy okazji zrobię upgrade i zamontuję takie od Turboworksa(PP-KW-098). Zastanawiam się czy w związku z tym, że na fabrycznych kolektorach są katalizatory oraz sondy za nimi, sterownik silnika będzie rzucać błędami że katalizatory są popsute (gdy w praktyce ich nie będzie).

Czy po wymianie pojawią się takie błędy?

Jeśli tak to czy można wyprogramować te sondy ze sterownika?

Pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Sterownik musisz przeprogramować na 1 lub 2 sondy regulacyjne (przed katalizatorem). Nie ma miejsca na drugie sondy. W razie czego jestem w stanie Ci to zrobić jeżeli wyślesz sterownik. W ogóle sond za katalizatorem nie podłączaj. Wtyczki niech zostaną odłączone.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...