RadekS Posted September 17, 2022 Share Posted September 17, 2022 (edited) Siemanko. 3.0d Auto ma moc, pali ma strzała wszystko super do momentu kiedy pracuje z 10-15min na wolnych obrotach. Wtedy zaczyna kopcić na biało/szaro. Wytryski sprawdzone i są w porządku. Cisnienie na cylindrach na zimnym 1-26,2-26,3-27,4-30,5-30,6-30bar. Pracuje równo trzyma moc i podczas jazdy nie dymi. Wyciągnąłem odme (separator z filterkiem chyba w e39 takie byly) I filterek po 2tys km jest mocno nasaczony olejem. Membrana wygląda na sprawną. Turbo na oko wygląda dobrze. Po odkręcaniu korka wlewu oleju wydobywa się delikatny bialy dymek a kiedy położę korek to w zasadzie prawie go nie rusza( mam na myśli że niema Wielkiego cisnienia pod pokrywą) Egr wyczyszczony. Płynu i oleju raczej nie ubywa Co mogę sprawdzić dalej? Na filmiku auto stało na wolnych jakieś 30min i przejechałem nim 200m 20220915_115229.mp4 Edited September 17, 2022 by RadekS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadekS Posted September 23, 2022 Author Share Posted September 23, 2022 @Naczelny Nosacz Kamilpomocy 😖 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Do głowy przychodzi mi : -procedura regeneracji filtra DPF -pęknięty wymiennik ciepła jeżeli taki jest i płyn dostaje się do wydechu. To zweryfikuj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Ten wymiennik ciepła to chłodniczka EGR. Jeszcze jedna rzecz : kody błędów? Taki przypadek miałem, gdy odpięta była wtyczka od IAT - czujnik temperatury dolotowej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted October 20, 2022 Share Posted October 20, 2022 @RadekS czy rozwiązałeś problem? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadekS Posted December 7, 2022 Author Share Posted December 7, 2022 (edited) @Naczelny Nosacz Kamil Cholera zapomnialem żeby odpisać i teraz jak oglądałem ostatni film to sobie przypomniałem.. Dpf wypala się prawidłowo, chłodniczka egr jest szczelna (nabilem w nią 4-5bar i podgrzewałem palnikiem do ponad 100°) nie puściła cisnienia przez kilka godzin. Czujnik temperatury dolotowej podpięty. Jedyny błąd to od podgrzewacza płynu(wymieniłem podgrzewacz na inny ale błąd dalej jest) ale sam w sobie działa. Edited December 7, 2022 by RadekS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naczelny Nosacz Kamil Posted September 27, 2023 Share Posted September 27, 2023 Być może to kopcenie to norma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Okomon Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Witam, mam ten sam problem. Czy udało się go rozwiązać u ciebie i co było przyczyną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Okomon Posted November 10, 2023 Share Posted November 10, 2023 Proszę o odpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.