Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.01.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć. Po pierwsze jeżeli nie masz katalizatorów a posiadasz sondy diagnostyczne za katalizatorem to już masz powód do wysokiego spalania. Wywal je ze sterownika i odłącz albo załóż emulator. Nawet jeżeli nie dysponujesz żadnym emulatorem to spróbuj odłączyć sondę za katalizatorem i skasować adaptację. Na pewno będzie to na pierwszy rzut lepsze rozwiązanie niż zostawienie jej podłączonej bez katalizatora. Wydaje mi się, że i tak bez modyfikacji sterownika się nie obejdzie ale spróbuj. Weź też pod uwagę, że jakiekolwiek lewe powietrze idzie z tym wszystkim w parze. Jeżeli po Twoich parametrach widać, że coś się dzieje wówczas sterownik wchodząc w tryb awaryjny powoduje Ci o wiele większe spalanie niż zwykle.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...