Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.01.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Słuszna uwaga, u mnie wszystko w tym kolektorze oprócz przepustnicy i krokowca jest zaślepione łącznie z DISą. Problemów zero i zero szans na lewizne. Wszystko śmiga i to w LPG 😉. Zaworek od par paliwa może sobie wisieć na wtyczce aby nie wywalało błędu, choć mając trochę chęci samemu można dojść jak to wyprogramować. Akcja wykonana po obejrzeniu pierwszego filmiku z odmą, polecam każdemu
    1 punkt
  2. Jeszcze jedno mi przyszło do głowy ale strzelam. Kiedyś się na tym przejechałem. Od grzebania pod kolektorem łatwo zrzucić wężyk idący od odpowietrzania par paliwa. Jak złamiesz sobie rękę w 3 miejscach do tam dotrzesz ale będzie to trudne. Raczej przepustnica do zdjęcia aby to założyć ale popatrz sobie na zdjęciu o co chodzi. Idzie nad odmą. Kiedyś mi spadł i się naszukałem ciężko go założyć nawet z powrotem.
    1 punkt
  3. Szkoda czasu na kontemplacje odma do usunięcia, i szeregi czynności do przejrzenia. Ja tu widzę niezły burdel a tym epetem to się chłopie naćpiesz :) nie używam żadnych dymiarek aby diagnozować te samochody. Usuń ten cały separator odmy, zaślep drabinkę i poprowadź rurę przed filtr. Jak masz wszystko seryjne to jest jeszcze możliwe, że leci Ci ze spływu do bagnetu. To również do zaślepienia. Potem diagnozuj. Robię to na co dzień i przerobiłem tego już setki. Generalnie nie jest już to jakąś tajemnicą jeżeli sprawdzasz wszystko po kolei. Jak nie wiesz od czego zacząć tu na sklepie masz zestaw do przerobienia odmy z instrukcją. Załapiesz więcej podstaw będzie Ci prościej rozwiązać ten problem.
    1 punkt
  4. Piszesz o błędzie odpowietrznika oparów paliwa, może zaworek się zaciął w otwartej pozycji, może z tego być potężna lewizna, jak do tego dołożyć np wężyk pęknięty gdzieś pod samochodem (idzie aż do zderzaka) to może być że dymu nie widać z pod maski, Można to zatkać, rurę puścić w atmosferę, to samo z odmą wywalić i potem szukać dalej 🙂
    1 punkt
  5. Pewnie któryś z przewodów. Weź plaka odpal auto i psikaj każdy pojedynczo i słuchaj rekacji silnika. Równie dobrze to może być odma. Tam chyba jest również taki zawór z wężem od systemu SAP zobacz go również. Jeśli problem występuje niżej to guma przy przepustnicy może pękła
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...