Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.02.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. No i już w silniku:
    1 punkt
  2. Witaj. W 2.0 masz prawdopodobnie tarczę o średnicy 228mm W 2.8 masz z reguły 240mm Nie szedłbym na Twoim miejscu w koszty i kombinacje z dociskiem od diesla. To tematy dla przynajmniej 350hp + a seryjne sprzęgło od 2.8 zdecydowanie sobie poradzi. Koła dwumasowe się różnią pomiędzy 2.0 i 2.8 więc jakbyś znalazł zestaw kompletny od 2.8 to nabijesz sobie tarcze sprzęgła czymś lepszym i powinno Ci zdecydowanie wystarczyć. Ja testowałem całkowicie seryjne sprzęgło z 2.8 w różnych konfiguracjach i wiem, że i tak sporo znosi. No ale jeśli chodzi o drift to żyje to innymi prawami. Pamiętaj, że Ty masz 2.0 więc nie musisz zbytnio się długo zastanawiać. Z doświadczenia Ci powiem : chcesz mieć mocniejsze, załaduj seryjne od 2.8 i Ci wystarczy. Do swojej E36 z turbosprężarką w bagażniku ładuję właśnie zwykłe koło zamachowe z dociskiem od 3.0d i jest ono niższe względem oryginalnego koła dwumasowego. Należy dospawać po dwie nakrętki na łapę wyciskową sprzęgła aby nadrobić tą wysokość więc jest trochę kombinacji. Mogę Ci skompletować cały zestaw sprzęgła do 2.8. Więc jak coś to pisz na pw.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...